A - BAST1 - Agata

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

ODPOWIEDZ
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2673
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

A - BAST1 - Agata

Post autor: MarcinD. » niedziela, 21 lip 2013, 08:53

no więc: żona zgodziła się na pokazanie swojego auta.
:lol:

w 2006 kupiliśmy coś, co było w opłakanym stanie i nadawało się do pocięcia. Założenie było takie, żeby za jak najmniejsze pieniądze i w jak najszybszym czasie zrobić coś czego nie będzie szkoda a będzie sprawiało frajdę na torze tudzież innych kręciołkach.
Niestety, albo stety ;-) okazało się że nie da się tego zrealizować..... z wielu różnych powodów.
W zasadzie mamy 2013 i dopiero teraz mogę powiedzieć, że jazdy testowe dopiero przede mną bo na TD majowy w Kielcach się nie udało......

A więc oglądajcie co wyszło........

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zdjęcia będę wrzucał w partiach, bo przez te kilka lat uzbierało się ich trochę.
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2673
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » niedziela, 21 lip 2013, 09:34

Prace szły powoli bo straszne sito było, a musiałem też zajmować się pomarańczową bo wtedy trochę jeździliśmy na różnych imprezach.

Wycinałem to co już się nie nadawało do niczego i zastępowałem nową blachą. Trzeba też było wyciągnąć ten przód i wymienić cały nos.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
globi
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 462
Rejestracja: piątek, 24 gru 2004, 18:15
Imię:
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: globi » niedziela, 21 lip 2013, 18:46

troche pracy przed wami :D :D :D
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4418
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Post autor: magic » niedziela, 21 lip 2013, 19:40

globi pisze:troche pracy przed wami :D :D :D

mylisz się. Miałem okazję to widzieć teraz. A zresztą- czy to nie Ty grzebałeś przy silniku do tego auta?
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2673
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » niedziela, 21 lip 2013, 20:13

magic pisze:
globi pisze:troche pracy przed wami :D :D :D
mylisz się. Miałem okazję to widzieć teraz. A zresztą- czy to nie Ty grzebałeś przy silniku do tego auta?
o tym potem..............

C.D.

w zasadzie to 2006-2007

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Agata ciężko przy mancie pracowała, cały dach wyczyściła po winylu...............

Obrazek

Kawałki podłużnic trzeba było zrobić od nowa, zresztą jak i podłogę w newralgicznych dla mant miejscach. Na szczęście było łatwiej, bo nie bawiłem się w odtwarzanie orginalnych reperator.

Obrazek
Obrazek

Po wyspawaniu i po uzupełnieniu braków, poszło zabezpieczenie podwozia: podkład antykorozyjny - miejscowo, masa uszczelniająca na spawy i całe podwozie bitexem. Nadwozie podobnie, antykorozja uszczelnienie spawów, szpachla, szpachla natryskowa i tak dalej..............

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
mały
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 744
Rejestracja: piątek, 21 lis 2003, 21:33
Imię:
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mały » niedziela, 21 lip 2013, 21:45

Ja to ta sama manta co była w kielcach :?: Nie wierze :roll: Z reszta nie ważne. Duże uznanie że chciało się wam tyle zrobić. Dużo serca włożyliście oby teraz była frajda z jazdy :D Trzymam kciuki :D
NOWY NUMER TEL: 728-74-29-92
OPEL CUSTOM & TUNING
Mili 1975 SR 1600 Einspritzung RUST IN PEACE
Obrazek
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2673
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » poniedziałek, 22 lip 2013, 16:25

mały pisze:Ja to ta sama manta co była w kielcach :?: Nie wierze .......
nie Lechu........to zupełnie inna manta.
Złotą przywiozłem w takim stanie jak widziałeś ja w maju.

C.D.

Przyszła pora na klatkę - robił ją Paweł Trela zgodna z załącznikiem "J" FIA

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
siara
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 133
Rejestracja: środa, 15 lut 2012, 19:42
Imię: EdGein
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: siara » wtorek, 23 lip 2013, 12:56

Czy do auta niezarejestrowanego/niezgłoszonego jako wyścigowe,rajdowe etc.można sobie klatkę włożyć tak żeby była i żeby nikt się nie doczepił? Czy trzeba ją gdzieś zgłaszać,dostać "iso",czy jakiś inny papier,pozwolenie na nią?
Jednym słowem...czy mogę sobie tak o wsadzić klatkę i spać spokojnie? :)
Nie cierpię gdy głosy w mojej głowie się uciszają... Nie wiem wtedy co planują.
https://www.facebook.com/swiatroslinowa ... h/?fref=ts
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2673
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » wtorek, 23 lip 2013, 19:40

siara pisze:Czy do auta niezarejestrowanego/niezgłoszonego jako wyścigowe,rajdowe etc.można sobie klatkę włożyć tak żeby była i żeby nikt się nie doczepił? Czy trzeba ją gdzieś zgłaszać,dostać "iso",czy jakiś inny papier,pozwolenie na nią?
Jednym słowem...czy mogę sobie tak o wsadzić klatkę i spać spokojnie? :)
Jeżeli klatka która włożysz: Heigo, Sparco itp ...będzie fabryczna i dedykowana do danego modelu auta, będziesz posiadał od niej papier - Homologacje, TUV, itp - to na przeglądzie nie mogą się przyczepić.

Ale po co w cywilnym aucie klatka ?? Nie wygodnie będzie wsiadać.............

CDN.

Październik 2007 auto wreszcie trafiło do lakieru, a my zajęliśmy się szykowaniem pozostałych elementów co zajęło nam 6 lata buahahahaha

Obrazek
Obrazek

Zawieszenie, most i inne elementy poszły do piachu.
W zasadzie dopiero w 2011 po woli zacząłem składać wszystko do kupy

Obrazek
Obrazek
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
siara
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 133
Rejestracja: środa, 15 lut 2012, 19:42
Imię: EdGein
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: siara » wtorek, 23 lip 2013, 20:26

[quote="MarcinD."]Jeżeli klatka która włożysz: Heigo, Sparco itp ...będzie fabryczna i dedykowana do danego modelu auta, będziesz posiadał od niej papier - Homologacje, TUV, itp - to na przeglądzie nie mogą się przyczepić.

Ale po co w cywilnym aucie klatka ?? Nie wygodnie będzie wsiadać............[quote="MarcinD."]

To, to wiem...ale co jeżeli zrobię sobie sam klatke?
Jak pojadę na przegląd albo złapie mnie policja to dostanę,mandat,zabiorą dowód czy nie przejdzie przeglądu.Zawsze mogę powiedzieć,że to rodzaj wystroju :)

A to ta wasza manta jest przeznaczona na rajdy?
Nie cierpię gdy głosy w mojej głowie się uciszają... Nie wiem wtedy co planują.
https://www.facebook.com/swiatroslinowa ... h/?fref=ts
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2673
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » wtorek, 23 lip 2013, 21:33

siara pisze:...........
To, to wiem...ale co jeżeli zrobię sobie sam klatke?
Jak pojadę na przegląd albo złapie mnie policja to dostanę,mandat,zabiorą dowód czy nie przejdzie przeglądu.Zawsze mogę powiedzieć,że to rodzaj wystroju :)

A to ta wasza manta jest przeznaczona na rajdy?
Na rajdy trochę mniej, prędzej na wyścigi..........

A co do pytań nt klatki:
Klatkę możesz zrobić sobie sam, jeśli chcesz żeby miało to sens odsyłam do przepisów ogólnoświatowych FIA a dokładnie do załącznika "J" możesz je znaleźć w polskiej wersji na stronie pzm`u. Jak poczytasz i nadal będziesz miał pytania to służę podpowiedzią.

Aha i jeszcze jedno - w aucie cywilnym teoretycznie nie możesz zamontować sobie czego tylko chcesz, czekać tylko jak u nas wejdą odpowiedniki TUV a wtedy bez papieru żadne auto po przeróbkach nie przejdzie przeglądu.
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
czaki
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 195
Rejestracja: wtorek, 25 cze 2013, 16:28
Imię:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: czaki » wtorek, 23 lip 2013, 22:57

Nic nie wspominałeś o tej mancie...ciekawy projekt. Może warto pochwalić się pozostałymi :wink: Łącznie z tą zdobytą ostatnio.
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4418
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Post autor: magic » środa, 24 lip 2013, 08:03

to rzeczywiście była zglilizna... Jeśli to wszystko sam wyprowadziłeś, to powinieneś dostać dyplom czeladnika blacharza od ręki.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Daniello
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1249
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 08:12
Imię:
Lokalizacja: Radom/Kraków
Kontakt:

Post autor: Daniello » środa, 24 lip 2013, 12:13

Bo Marcin i Agata się nie chwalą niczym co robią. Powiem więcej nawet to ukrywają. Mi jakoś nie udało się jej nigdy u was zobaczyć, mimo, że wydawało mi się, że wszystkie możliwe zakamarki i garaże mi pokazaliście. No ale dobra.. trzeba być zakonspirowanym ;]
( a pozniej mają pretensje, że inni się nie chwalą tym co robią ;] )

podziwiam zapał i oby tak dalej z innymi projektami. tak trzymać.
Awatar użytkownika
bast1
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 542
Rejestracja: środa, 19 maja 2004, 20:14
Imię: Agata
Lokalizacja: Warszawa/Sulejówek
Kontakt:

Post autor: bast1 » środa, 24 lip 2013, 14:11

Hej
chwalić się można jak już jest czym. Sporo było przykładów rozgrzebanych samochodów i nidgy nie ukończonych. Marcin na moją prośbę nie ujawnial szczegółów projektu dopóki nie skończymy. Ot tak, żeby nie zapeszyc ;)
I to prawda, mąż spisał się na medal!
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy od tego, który jest tylko realistą." - H.Jacson Brown Jr.
ODPOWIEDZ