A - BAST1 - Agata

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
B CC 1979
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1680
Rejestracja: środa, 18 lut 2004, 19:34
Imię: Marcin
Lokalizacja: AUGUSTÓW!
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: B CC 1979 » sobota, 21 maja 2016, 22:54

Junioross pisze:Ja tej osłony nigdy nie założyłem mimo, że nawet ją ocynkowałem.
A ja mam żeliwna, jak w 400...
Bal bym sie po szutrach jezdzic bez oslony.
Opel Manta B CC 1979
Awatar użytkownika
Adaśko
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1464
Rejestracja: piątek, 04 lut 2005, 23:57
Imię: Adam
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: Adaśko » sobota, 21 maja 2016, 23:54

A ja tą osłonę zapomniałem założyć podczas spinania skrzyni z silnikiem i już 5-ty sezon jeżdżenia nic się nie dzieje.
Obrazek

Brakuje mi braku rdzy...
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: magic » poniedziałek, 23 maja 2016, 19:33

MarcinD. pisze:
Przemek - GT350TA pisze:Niemcy to zasłaniają aluminiową płytą a Ty robisz otwory :)
A tak na serio to jeździsz jak baba na pół-sprzęgle że coś Ci się tam grzeje?
nie wiem jak niemcy, ale Belgowie ściągają osłonę w autach do wyścigów i widocznie ku czemuś to służy.
btw:
S.Zasada w porsche podczas rajdu chłodził sprzęgło gaśnicą żeby wogóle chciało działać.
a Niemcy nawet wymieniają to na taki inny element, który wzmacnia połączenie między silnikiem i skrzynią takimi łapami.
i chyba sobie takie coś sprawię przy jakieś okazji.
bartex1972 pisze:A ja myślałem że ta blacha jest tam aby po to żeby cos nie wpadło :lol:
też tak myślałem.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: ROBERT » środa, 25 maja 2016, 11:49

Przecież oryginalnie była i blacha osłaniająca sprzęgło przed kurzem i kamykami oraz łapy wzmacniające/usztywniające- takie z 2mm blachy.
ROBERT.

Obrazek
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: magic » środa, 25 maja 2016, 21:05

ROBERT pisze:Przecież oryginalnie była i blacha osłaniająca sprzęgło przed kurzem i kamykami oraz łapy wzmacniające/usztywniające- takie z 2mm blachy.

Ale to co ma BCC Marcin jest lepsze.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: MarcinD. » sobota, 04 cze 2016, 15:09

wyprodukowałem w przypływie wolnej chwili:
......... ciekawe czy znajdę czas żeby założyć.
Załączniki
shortshifter.jpg
shortshifter.jpg (196.86 KiB) Przejrzano 5476 razy
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: magic » niedziela, 05 cze 2016, 20:22

MarcinD. pisze:wyprodukowałem w przypływie wolnej chwili:
......... ciekawe czy znajdę czas żeby założyć.
o ile skraca skok?
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: MarcinD. » poniedziałek, 06 cze 2016, 17:22

magic pisze:
MarcinD. pisze:wyprodukowałem w przypływie wolnej chwili:
......... ciekawe czy znajdę czas żeby założyć.
o ile skraca skok?
wydłużyłem ok 3cm, wychodzi na to, że w teorii powinno o połowę być krócej.
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: MarcinD. » wtorek, 28 cze 2016, 14:27

coś dla pogromców mitów - niemieckiego liczenia koni :-)

Obstawiałem 130 - 140 i tak wyszło.
Załączniki
pomiar1.jpg
pomiar1.jpg (158.67 KiB) Przejrzano 5324 razy
pomiar.jpg
pomiar.jpg (173.51 KiB) Przejrzano 5324 razy
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: magic » wtorek, 28 cze 2016, 15:40

ale moment bardzo ładnie wyszedł.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Awatar użytkownika
globi
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 462
Rejestracja: piątek, 24 gru 2004, 18:15
Imię:
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: globi » wtorek, 28 cze 2016, 20:57

Mało!kto robił?
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: magic » środa, 29 cze 2016, 10:21

globi pisze:Mało!kto robił?
pomiary? Czy silnik?

Tobie zawsze mało...
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: MarcinD. » środa, 29 cze 2016, 17:53

globi pisze:Mało!kto robił?
etam, to realia - przy tej konfiguracji wg. mnie 140 to max z prawie serii. Następny motor zrobimy więcej.

Manciocha zwija się dobrze - trzeba nauczyć się to opanowywać.
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
norbi
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1587
Rejestracja: wtorek, 19 sie 2003, 20:27
Imię:
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: norbi » środa, 29 cze 2016, 19:47

Pięknie Paaanie!
czerwone B2 ecopower 16/9J Tronic 5.5 SUPERSPRINT 2,75"
http://www.mantaclub.pl/forum3/viewtopi ... =28&t=6133
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: MarcinD. » środa, 06 wrz 2017, 18:32

i znowu wyszło jak zawsze.... :lol:
w mancie skończyło się sprzęgło ( choć było nowe ) teraz tarcza z okładziną kevlarową.
Dodatkowo poduszki pod silnikiem wymienione na PU (teraz chałupa się trzęsie cała), a pod skrzynią na twardsze podwójne z gumy.
Mały upgrade: Gazniki 2x45. (hamownia niebawem)
Załączniki
sprzeglo_stare.jpg
sprzeglo_stare.jpg (199.09 KiB) Przejrzano 4275 razy
sprzeglo_kevlar.jpg
sprzeglo_kevlar.jpg (205.65 KiB) Przejrzano 4275 razy
poduszki.jpg
poduszki.jpg (196.41 KiB) Przejrzano 4275 razy
gazniki.jpg
gazniki.jpg (189.76 KiB) Przejrzano 4275 razy
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
ODPOWIEDZ