A - BAST1 - Agata

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
globi
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 462
Rejestracja: piątek, 24 gru 2004, 18:15
Imię:
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: globi » piątek, 22 lis 2013, 20:35

Ładnie,ciekaw jestem efektu końcowego :D
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Junioross » piątek, 22 lis 2013, 22:54

Ten wydech to przelotowka? Na ilu puszkach bedzie caly uklad?
Zapowiada sie niezle.
Co do plywaka to u mnie jest on z plastiku, a nie z korka. Inaczej tez wyglada sitko na zasilaniu, moje udalo wpasowac na nowa, grubsza rurke. Ale to bez znaczenia.
Niektorzy kombinuja troche inaczej niz my. Na cos takiego w necie natrafilem
http://www.theopelproject.com/wp-conten ... 111160.jpg
http://www.theopelproject.com/wp-conten ... 220081.jpg
http://www.theopelproject.com/wp-conten ... 220101.jpg
Uwazam jednak, ze nie do konca zda to egzamin w zbiorniku bez podzialu na komory
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » sobota, 23 lis 2013, 08:28

woow, fajnie to wygląda - pompa zanurzeniowa - jak w nowych autach.
To czy pływak z plastiku czy z korka zależy pewno od wersji i rocznika.(z naciskiem na "pewno") ;-) a siatka jak i reszta to modyfikacje nie orginał.

Wydech ma dwa tłumiki.
Środkowy to Lexmaul, a końcowy to:
- w wersji cichej nieznany producent,
- w wersji głośniejszej :twisted: zrobione na bazie tego typu tłumików:
http://www.kadex-tlumiki.pl/1794,Tlumik ... 36888682fa
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Post autor: magic » niedziela, 24 lis 2013, 18:42

nareszcie pokazujecie jakieś fajne rzeczy.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Awatar użytkownika
mcgregor
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 838
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:27
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mcgregor » niedziela, 24 lis 2013, 19:49

MarcinD. pisze:woow, fajnie to wygląda - pompa zanurzeniowa - jak w nowych autach.
To czy pływak z plastiku czy z korka zależy pewno od wersji i rocznika.(z naciskiem na "pewno") ;-) a siatka jak i reszta to modyfikacje nie orginał.

Wydech ma dwa tłumiki.
Środkowy to Lexmaul, a końcowy to:
- w wersji cichej nieznany producent,
- w wersji głośniejszej :twisted: zrobione na bazie tego typu tłumików:
http://www.kadex-tlumiki.pl/1794,Tlumik ... 36888682fa
Dokładnie mam ten sam plan. 8)
MRT
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: MarcinD. » niedziela, 01 gru 2013, 10:08

Jeden z ostatnich elementów do zamontowania..........

Obrazek
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
czarek
[']
[']
Posty: 2271
Rejestracja: niedziela, 12 wrz 2004, 21:21
Imię:
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: czarek » niedziela, 01 gru 2013, 11:56

gdzieś to juz widziałem.... :roll:
chyba tu....https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Obrazek
ŻABA I i ŻABA II = Mantzel Evo 2 sztuki...
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: MarcinD. » niedziela, 01 gru 2013, 18:08

czarek pisze:gdzieś to juz widziałem.... :roll:
chyba tu....https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

tak, to jest swirl, który zrobili dla nas......
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: MarcinD. » wtorek, 06 maja 2014, 20:03

tym co byli w Kielcach to wiedzą, a reszcie opowiem ;-)
przed Track Dayem prezentowała się tak:
btw:
slicki robią dobrą robotę !! - poprzednio jeździłem na drogowych oponach i czuje niesamowitą różnicę !
btw2:
chyba zmienię te -80 z przodu na -60 i ja wyrównam

Obrazek

czwartek - treningi objeździliśmy i małym ochrzczeniem błotnika prawego - to nie problem
Niestety na koniec coś trzasło.........już myślałem że to silnik a okazało się że to wiatrak elektryczny urawał się od chłodnicy i zmielił na kole pasowym

Obrazek

Dzięki Norbiemu przywieźliśmy drugi wiatrak, zamontowałem go w sobotę rano na sztywno.
Niestety na przejeździe testowym okazało się że jest jednak zbyt blisko chłodnicy i zrobił w niej dziure..co automatycznie wykluczyło nas ze startu w zawodach.

Obrazek

Morał:

Muszę zmienić sposób mocowania wiatraka na inny niż przewidziany jest przez producenta ! - do cywilnej jazdy pewno się i nadaje ale nie do sportowej.....
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: MarcinD. » niedziela, 07 wrz 2014, 13:55

Chłodnica połatana, wiatrak nowy, sposób montażu też zmieniłem. Mam nadzieje że teraz wytrzyma obciążenia i się nie oderwie.
Założyłem też dłuższe sprężyny przednie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: magic » niedziela, 07 wrz 2014, 18:07

takie blaszki? wręcz- blaszeczki?

wg mnie, powinny mieć kształt trapezu, podstawą zamontowaną do chłodnicy a szczytem do wentylatora. wgięte na krawędziach dla wzmocnienia.
Myślę, że wiesz co robisz.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: MarcinD. » niedziela, 07 wrz 2014, 18:48

tak, też myślałem nad innym profilem. Zastanawiałem się nad ceownikiem, ale dałem płaskownik stalowy 2mm z braku tego pierwszego ;-) Na zdjęciach może faktycznie licho to wygląda. Sprawdzimy w boju.
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
dziad1
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 3117
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 20:47
Imię: Artur
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: dziad1 » niedziela, 07 wrz 2014, 21:31

na upartego możesz na samym środku przyspawać tez trójkąty lub całe płaskowniki 1 cm i też wzmocni / w sztorc/
Uwaga:
teksty osoby skażone znakiem BMW.
Rozmowa z tym użytkownikiem nie ma większego sensu .

Obrazek
Awatar użytkownika
bast1
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 542
Rejestracja: środa, 19 maja 2004, 20:14
Imię: Agata
Lokalizacja: Warszawa/Sulejówek
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: bast1 » poniedziałek, 01 cze 2015, 19:57

Do track day`a zostało kilka dni.
zobaczymy czy zmiana kilku nastawów poprawi jezdność. :)

 

na początek nowy zestaw sprężyn (-40) oraz amortyzatory zostały oddane do utwardzenia - autoryzowany serwis bilstein - ZERKOPOL

 

Obrazek

 

dodatkowo za podpowiedzią Luck`a podczepiliśmy w prosty sposób przewody hamulcowe

 

Obrazek

 

auto trochę się podniosło i jeszcze utwardziło. Dodatkowo do testów doszedł zestaw yokohama A048 205/60/13, wcześniejsze slicki dla porównania 200/50/13

 

Obrazek

 

Obrazek
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy od tego, który jest tylko realistą." - H.Jacson Brown Jr.
Awatar użytkownika
bast1
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 542
Rejestracja: środa, 19 maja 2004, 20:14
Imię: Agata
Lokalizacja: Warszawa/Sulejówek
Kontakt:

Re: A - BAST1 - Agata

Post autor: bast1 » niedziela, 07 cze 2015, 17:52

sprawca nie ukończonych zawodów w Ułężu:

Obrazek

a tak wyglądała jedyna przejechana w całości próba. Za słaby GPS w telefonie i brak OBD III, bo było by więcej odczytów:
https://youtu.be/43of19VWGs8
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy od tego, który jest tylko realistą." - H.Jacson Brown Jr.
ODPOWIEDZ