A - GT350TA - Przemek

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Junioross » poniedziałek, 29 cze 2015, 17:39

Wg mnie dość dziwne były te przednie sprężyny z B skoro usiadły pod lekkim tylem manty.
Ja jak wsadziłem przednie seryjne na tył to rozciągnęły amortyzatory na maxa i autem nie dało się jeździć.

Poza tym moim zdaniem to przednie są z grubszego drutu i akurat ja się dziwię, że tak usiadły.
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » poniedziałek, 29 cze 2015, 21:34

Panowie, oczywiście że przednie są z grubszego i są nieprogresywne, dostałem jej jako 'nie wiem czy przód czy tył' więc ciąłem do skutku aż dobrze siedziała. Na tych ciętych przednich podnosiło mi wewnętrzne koło na zakrętach z seryjnymi amorkami QH, teraz na gazschockach na 4 stopniu jest optymalnie i lekko podnosi przednie wewnętrzne.
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » wtorek, 30 cze 2015, 06:33

Filmik z przejazdów, niestety nie mam onboarda.
https://www.youtube.com/watch?v=s68xJ2YdeXo
Awatar użytkownika
B CC 1979
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1680
Rejestracja: środa, 18 lut 2004, 19:34
Imię: Marcin
Lokalizacja: AUGUSTÓW!
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: B CC 1979 » wtorek, 30 cze 2015, 07:39

Przemek - GT350TA pisze:Filmik z przejazdów, niestety nie mam onboarda.
https://www.youtube.com/watch?v=s68xJ2YdeXo
Sprawdź zbiornik paliwa i odpowietrzenia bo ulewa na lewych winklach... :shock:
Opel Manta B CC 1979
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » wtorek, 30 cze 2015, 08:01

To rura łącząca zbiornik z wlewem, niechcący nalałem do pełna i się wylewa trochę, będę go ściągał całego niedługo do zamontowania watta i pompy elektrycznej, wtedy to poprawię.
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Junioross » wtorek, 30 cze 2015, 13:12

Do pełna przed wyścigiem... tyle zbędnych kilogramów...
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
Awatar użytkownika
jachu19
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 580
Rejestracja: środa, 18 sty 2012, 08:00
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: jachu19 » wtorek, 30 cze 2015, 13:23

Junioross pisze:Do pełna przed wyścigiem... tyle zbędnych kilogramów...
Ale nie odpłynie na zakręcie :)
Ja w Justym jak mam mniej niż pół, to dobry zakręt potrafi mi zabrać paliwo i zmulić na sekundę, więc też zawsze na pełnym startuję.
Opel Manta B GT/E '85
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: MarcinD. » wtorek, 30 cze 2015, 17:14

Przemek - GT350TA pisze:Filmik z przejazdów, niestety nie mam onboarda.
https://www.youtube.com/watch?v=s68xJ2YdeXo
jak dla mnie za miękko masz przód ustawiony
reszta super !!!
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Junioross » wtorek, 30 cze 2015, 18:58

Masz niesamowite opony. Myślę, że na cywilnej drogowej oponie przy tym stylu jazdy mogłoby być bardzo widowiskowo. Może to kwestia zestrojenia zawieszenia ale moją takiego nawrotu z podobną prędkością inaczej niż bokiem nie da się przejechać.
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » wtorek, 30 cze 2015, 19:29

Też tak myślę. Na razie nie ma sensu skręcać bardziej amorków (są tylko na 8 stopniu z 24) z powodu rozjeżdżającej się geometrii spowodowanej żelkowymi poliuretanami i brakiem drążka reakcyjnego.
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: MarcinD. » wtorek, 30 cze 2015, 20:10

Przemek - GT350TA pisze:Też tak myślę. Na razie nie ma sensu skręcać bardziej amorków (są tylko na 8 stopniu z 24) z powodu rozjeżdżającej się geometrii spowodowanej żelkowymi poliuretanami i brakiem drążka reakcyjnego.
oby to nie wina za miękkich sprężyn !? - rozumiem, że to są gazshock`i ? i jak się maja stopnie regulacji do twardości ? w bilsteinach masz w kilogramach na ściskanie i rozciąganie (obydwa parametry da się zmienić) a tu ??

Ja u siebie już kolejny raz zmieniałem nastawy.
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » środa, 01 lip 2015, 06:37

Sprężyny są bardzo twarde włożone, kiedyś mierzyłem według wzoru i były ciut miękciejsze niż zalecane przez szpeców.
Jak skręcę bardziej amory to będzie wiadomo na pewno. Stopnie regulacji nie są opisane chyba, mam jakiś wykres ale w sumie te wartości nic mi nie mówią, moja "pupa" podczas jazdy bardziej. Regulacja jest chyba obu parametrów na raz z tego co sobie je rozciągałem i ściskałem.
Jeszcze tylko muszę zrobić coś z pierwszym biegiem bo jest tak krótki, że czasy się nie zmieniają kiedy piłuję na nim na ciasnych zakrętach, a często są gorsze pomimo sprawnego wachlowania drążkiem. Do tego twarde poligumy, drążek reakcyjny, i ciut większy negatyw, i będzie myślę dużo lepiej.
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » środa, 01 lip 2015, 20:25

Słit focia z pola walki:
Obrazek
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » niedziela, 09 sie 2015, 17:16

Nowe poliuretany założone, stare były twardości żelków haribo, nowe mają twardość 95 shore.
Nowe wentylowane tarcze brembo, zacisk aluminiowy brembo, klocki ferodo ds performance, dystans 25 mm, szpilki 65 mm, przewody hamulcowe stahlflex. Jeszce tylko wymiana płynu na motula rb600 plus regulator siły hamowania i hamulce gotowe.

Obrazek
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: magic » niedziela, 09 sie 2015, 21:04

a ten płyn to nie jest silikonowy?
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
ODPOWIEDZ