A - GT350TA - Przemek

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » środa, 30 wrz 2015, 21:34

No mam, ale mam też poliuretany i nie mam klatki więc według regulaminu klasa 'gość'.
czaki
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 195
Rejestracja: wtorek, 25 cze 2013, 16:28
Imię:
Lokalizacja: Poznań

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: czaki » czwartek, 01 paź 2015, 10:01

Nie, nie kolego. To że masz poliuretany nie ma wpływu na klasę w jakiej pojedziesz. Brak klatki też pod warunkiem że masz wnętrze. Tzn. kanapę z tyłu dywany i boczki. Jeśli tak to jedziesz w klasyku 2000 czyli Classic 2000 z pojemnościami od 1600 do 2000 cm3.
czaki
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 195
Rejestracja: wtorek, 25 cze 2013, 16:28
Imię:
Lokalizacja: Poznań

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: czaki » czwartek, 01 paź 2015, 10:10

Oczywiście zależy to od właśnie od wizualnego stanu auta i jego kompletności.Zdajemy sobie sprawę z tego że w takich autach jak manta a odtworzenie zawieszenia bywa trudne i dużo łatwiej jest to zrobić na właśnie poliuretanach a czasem to jedyna możliwość. Taki zapis istnieje w regulaminie ale decyzja należy w takim przypadku do organizatora.
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » czwartek, 01 paź 2015, 15:34

A to spoko, może się wybiorę, zobaczymy jak finanse pozwolą.
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » niedziela, 25 paź 2015, 23:45

Awatar użytkownika
baro
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 529
Rejestracja: wtorek, 11 lis 2014, 21:43
Imię: Bartek
Lokalizacja: Zakrzow/malopolskie

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: baro » poniedziałek, 26 paź 2015, 18:59

Ładne czyste przejazdy bez zbędnych paleń ogumienia i driftów jakie wyniki ???
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » poniedziałek, 26 paź 2015, 19:46

1 miejsce w klasie 1.6 do 2.0 :)
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » niedziela, 13 gru 2015, 15:04

Z nowości:
Obrazek

Zadanie na zimę:
Obrazek
Awatar użytkownika
Adaśko
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1463
Rejestracja: piątek, 04 lut 2005, 23:57
Imię: Adam
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Adaśko » niedziela, 13 gru 2015, 17:00

Uhuhu... ZF?
Obrazek

Brakuje mi braku rdzy...
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » niedziela, 13 gru 2015, 17:34

Camaro Borg Warner T5
Awatar użytkownika
Adaśko
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1463
Rejestracja: piątek, 04 lut 2005, 23:57
Imię: Adam
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Adaśko » niedziela, 13 gru 2015, 21:07

Wydaje się być niezbyt szersza od 4. Powinna siąść w tunelu, kwestia przerobienia wybieraka. A jak z przełożeniami?
Obrazek

Brakuje mi braku rdzy...
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » niedziela, 13 gru 2015, 21:24

Wchodzi, sprawdzone w usa, przełożenia kijowe i tylko na kręty tor z krótkimi prostymi. Jak się sprawdzi to może zmienię przełożenia, są dostępne kity w dość przystępnych cenach.
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4418
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: magic » poniedziałek, 14 gru 2015, 13:44

chodzi o to, żeby mieć lepiej zestopniowaną skrzynie ( czyli po montażu i zmianie przełożeń), czy żeby była wytrzymalsza?
CZy oryginalna 4 przestaje dawać radę?
Czy wymiana przełożeń w skrzyni 4 nie wchodzi w grę?
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2673
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: MarcinD. » poniedziałek, 14 gru 2015, 16:14

magic pisze:chodzi o to, żeby mieć lepiej zestopniowaną skrzynie ( czyli po montażu i zmianie przełożeń), czy żeby była wytrzymalsza?
CZy oryginalna 4 przestaje dawać radę?
Czy wymiana przełożeń w skrzyni 4 nie wchodzi w grę?
oplowa 4 jest wytrzymała - tu chodzi o przełożenia i cenę za ewentualne Kit`y
Do naszej skrzyni wkład jest drogi i chyba już wolałbym dozbierać i szukać ZFa
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A - GT350TA - Przemek

Post autor: Przemek - GT350TA » poniedziałek, 14 gru 2015, 17:00

4 nie jest wytrzymała, ma za to lepsze przełożenia od getragów. Wkład sportowy do 4 jest znany ze swojej słabości, nie wytrzymuje nic poza 2.0 na dłuższą metę.
ZF jest kosmicznie drogi i ciężko trafić niezajechanego w rajdach. W obu wariantach przełożeń ZFa musiałbym zmienić przełożenie w moście czyli dodatkowy koszt i to niemały.
Wymiana przełożeń 4 i getragach jest możliwa ale trzeba dorobić nowe choinki w obu przypadkach, są puste w środku i nie da się naspawać innego przełożenia, do tego w getragu pierwszy bieg, który jest najgorszy znajduje się bezpośrednio na wałku, w sensie nie wystaje jako zębatka tylko zęby są wyżłobione w wałku choinki i znajduje się między innym biegami a nie jako pierwszy jak w 4.
U mnie chodzi najpierw o przełożenia, pierwsze 3 biegi są bardzo krótkie. Następnie zmiana biegów jest precyzyjniejsza i nie muszę się martwić o to, że skrzynia się rozleci bo wytrzymuje dużo więcej, więc jest zapas. Zestaw naprawczy kosztuje 100 dolców a zestaw przełożeń 200 dolców. I jest tylko 6 kg cięższa od getraga. Choinka jest masywna i pełna w środku co umożliwia zmianę przełożenia pierwszego biegu, który jest położony skrajnie na tejże choince.
ODPOWIEDZ