B - FLAVE - Mateusz

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: magic » poniedziałek, 29 lut 2016, 10:55

zregeneruj stare. Gumki zakonserwuj gliceryną i masz spokój na lata.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Awatar użytkownika
Flave
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1193
Rejestracja: piątek, 06 sie 2004, 22:13
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: Flave » poniedziałek, 13 cze 2016, 07:47

Mała aktualizacja.

Finalnie nie kombinowałem z tulejami tylko kupiłem poliuretany z StrongFlexa udało się kupić poniżej ceny rynkowej więc nie kombinowałem.
Do tego jest zestaw nowych sworzni ale ani jednego ani drugiego nie zdążyłem zamontować przed sezonem.

Obrazek

Zmieniłem też felgi. Choć można powiedzieć, że wielkiej różnicy nie widać bo to nadal krzyż.

Obrazek

NA Mancie wygląda całkiem spoko choć jakoś czuję jeszcze mały niedosyt.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po za tym po staremu czyli nuda. ;)

Ps. Tak wiem, opony za małe nie męskie i takie tam... a auto za niskie i coś tam nie oryginalne. :P
Petercali
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: piątek, 17 kwie 2009, 15:06
Imię:
Lokalizacja: Piotrków tryb.
Kontakt:

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: Petercali » poniedziałek, 13 cze 2016, 15:21

Na zdjeciach kola wygladają pięknie ,na żywo pewnie jeszcze większe wrażenie robią.Gdybyś mial kiedyś mozliwość je przymierzyć do kadetta c ,ciekawe jak by wyglądał na 15
kupie mante A
Awatar użytkownika
Flave
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1193
Rejestracja: piątek, 06 sie 2004, 22:13
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: Flave » poniedziałek, 13 cze 2016, 22:08

Kiedyś te moje poprzednie krzyże z lakierowanymi rantami mierzyliśmy na kadecie C. Wyglądało bardzo słabo. Moim zdaniem do kadetta max 14". Na 15" wygląda jak na szczudłach. To tak jak by do Manty założyć 17".
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: ROBERT » wtorek, 14 cze 2016, 08:19

Mi się podoba.
Odpowiednia średnica, standardowy oplowski krzyż, chrom efekt :wink: zgodny z galanterią nadwozia i wszystko w temacie.
Osobiście nie lubię "naciągu", więc jak dla mnie, zdecydowanie szersze opony, by były na równi z rantami, niech bryka pręży muskuły, a nie fika, jak baletnica w balerinkach. Końcówkę tylnego tłumika skróciłbym, by była w połowie odległości pomiędzy płaszczyzną pionową tylnego pasa i gumą zderzaka.
A tak- cud, miód, malina. Piękniej, niż z katalogu. !!!

Dokładnie takie piętnastki mi się marzą do doopowoza, bo efekt zadek urywa. Obawiam się jednak tego, że mogły by mi się zgubić z auta na parkingu pod blokiem.
ROBERT.

Obrazek
Awatar użytkownika
Flave
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1193
Rejestracja: piątek, 06 sie 2004, 22:13
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: Flave » wtorek, 14 cze 2016, 09:35

Jak bym zamontował opony które miały by być na równo czyli jakieś 225 lub 235 to urwało by mi błotniki. :lol:

Obrazek

Jakoś za zdjęciach tak niekorzystnie wyszedł ten wydech jak jakaś lufa. W rzeczywistości trochę bardziej się chowa.

Obrazek
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: magic » wtorek, 14 cze 2016, 13:07

wydech jest OK. Felgi także. Widać, że masz na to zamysł i doprowadzasz do końca wizję. Szkoda, że poprzednie felgi zostały użyte do nowych, bo byłem chętny, o czym zresztą pisaliśmy.

Podwozie też jest już pomarańczowe?
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Gabrych
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 84
Rejestracja: niedziela, 03 sty 2016, 16:50
Imię: Gabriel
Lokalizacja: Skierniewice

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: Gabrych » wtorek, 14 cze 2016, 16:28

Mogę wiedzieć kto wykonuje takie felgi i jaki koszt?
Awatar użytkownika
Flave
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1193
Rejestracja: piątek, 06 sie 2004, 22:13
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: Flave » wtorek, 14 cze 2016, 16:47

Podwozie jest nadal czarne. Póki nie zdementowałem zawieszenia to nic pod spodem nie ruszam. Z resztą nie podjąłem decyzji na 100%. Tak samo jak z dokładką GT/E i winylem na dachu.

Felgi można zamówić w firmie wheel-wide.com ;)
Masz do mnie bezpośrednio nr. 883-166-886
Koszt na aluminiowych rantach i bębnach to w zależności od zastosowania różnych szerokości kształtuje się od 7 do 10 tyś.pln. Od razu odpowiadam cena jest taka ze względu na zastosowanie NOWYCH części do skręcania felg. Można wykonać przeróbkę na używanych częściach które dostarczy klient. Wtedy cena jest niższa ale to indywidualna sprawa.

Ewentualnie pisz na office@wheel-wide.com odpiszę na wszelkie pytania.
Gabrych
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 84
Rejestracja: niedziela, 03 sty 2016, 16:50
Imię: Gabriel
Lokalizacja: Skierniewice

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: Gabrych » wtorek, 14 cze 2016, 17:44

Dzwoniłem pod jeden z podanych numerów jakieś 2 miesiące temu i osoba powiedziała mi ze nie ma takiej firmy. Jak podałem nazwę ulicy to powiedziała ze to pomyłka
Awatar użytkownika
Flave
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1193
Rejestracja: piątek, 06 sie 2004, 22:13
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: Flave » wtorek, 14 cze 2016, 17:47

Widocznie pod zły nr. dzwoniłeś... Dzwoń 8-16.
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: ROBERT » czwartek, 16 cze 2016, 10:35

Szeroko- to tłumaczy wszystko, no i fajnie. A końcówka tłumika jak najbardziej na miejscu.
Hmmm, ten brąz ramek tylnych lamp... wiem, jak w oryginale, ale jakby tak metalizacja próżniowa w chromie..., nie wiem, tak se myślę (mnie zawsze ten brąz gryzł w oczy- na srebrnym aucie do niczego kolorem nie pasło, na złotym też nie i na białym nie wyglądało dobrze- jakby se innego koloru plastiku nie mogli wymyślić)... ramki na reflektory w chromie, listewki tylnych słupków, jak do vinylowego dachu...

Dość marudzenia, Twoja wizja. Zdecydowanie przemyślana i świetnie zrealizowana wizja.
Jedno jest pewne- fajny wóz.
ROBERT.

Obrazek
Awatar użytkownika
Flave
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1193
Rejestracja: piątek, 06 sie 2004, 22:13
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: Flave » czwartek, 16 cze 2016, 11:18

Ramki i inne cuda w chromie odpadają. Do winylu listewki na zakończenia leżą w zapasowych gratach. ;)
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: magic » czwartek, 16 cze 2016, 13:41

ROBERT pisze: Hmmm, ten brąz ramek tylnych lamp... wiem, jak w oryginale, ale jakby tak metalizacja próżniowa w chromie..., nie wiem, tak se myślę ... ramki na reflektory w chromie, listewki tylnych słupków, jak do vinylowego dachu...

chyba się postarzałeś ostatnio...
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Awatar użytkownika
Flave
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1193
Rejestracja: piątek, 06 sie 2004, 22:13
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: B - FLAVE - Mateusz

Post autor: Flave » piątek, 24 cze 2016, 22:45

Jedno nowe z Łódzkiej imprezy.
Obrazek
ODPOWIEDZ