B - FILIP - Filip

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

Filip
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2927
Rejestracja: poniedziałek, 23 cze 2003, 10:32
Imię: Filip
Lokalizacja: ***
Kontakt:

Post autor: Filip » środa, 12 wrz 2012, 12:41

Kierownica jest OK, to tylko zludzenie.

Co do rejstacji klasykow w Anglii to nie ma chyba lepszego kraju na swiecie, bardziej sprzyjajacego starej motoryzacji.

Po pierwsze kazda firma ubezpieczeniowa ma specjalne oferty typu (mój ulubiony klasyk itp) gdzie ubezpieczenie dla pasjonata starych samochodow kosztuje grosze.

Po drugie Na jedno ubezpieczenie mozesz miec dowolna ilosc aut pod warunkiem ze nikt inny nimi nie jezdzi.

Zyc nie umierac... jak pomysle o polskich przepisach to mi sie niedobrze robi...Przeciez wiadomo, ze jak kochasz swoj samochod to jezdzisz nim ostroznie i nie masz zamiaru wymuszac odszkodowania.

Nie wspomné juz o tym ze mozesz sobie wykupic ubezpieczenie nawet na miesiac i nie musisz ubezpieczac samochodu jak nim nie jezdzisz...ot cywilizacja.

Kolezanka pracuje tu w ubezpieczeniach i mowila ze maja zamiar podniesc minimalny rocznik zeby uznac auto za klasyka z obecnego rocznika 1984 az do 1990 :shock:
Awatar użytkownika
Grzechu_1990
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 442
Rejestracja: wtorek, 08 lis 2011, 21:54
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Grzechu_1990 » środa, 12 wrz 2012, 15:48

Wnętrze!! :shock:
Awatar użytkownika
reaven41
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1136
Rejestracja: czwartek, 24 lip 2003, 17:02
Imię:
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: reaven41 » środa, 12 wrz 2012, 16:32

ja bym zostawil angola i zarejestrowal bo od nowego roku bedzie mozna takimi autami poruszac sie w naszym kraju i je legalnie rejestrowac bez przekladki kiery
Manta B1 1.9
Astra GSi '92--> Sold
Opel Calibra V6
Astra G coupe Turbo
Awatar użytkownika
Grzechu_1990
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 442
Rejestracja: wtorek, 08 lis 2011, 21:54
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Grzechu_1990 » środa, 12 wrz 2012, 17:21

reaven41 pisze:ja bym zostawil angola i zarejestrowal bo od nowego roku bedzie mozna takimi autami poruszac sie w naszym kraju i je legalnie rejestrowac bez przekladki kiery
Przecież to zabytek, nie trzeba przekładki tylko opinia rzeczoznawcy.
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Post autor: ROBERT » środa, 12 wrz 2012, 18:49

Fajny.
Co ja piszę, dawno takiej perełki nie widziałem.
Zajebisty bryk.
ROBERT.

Obrazek
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2674
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » środa, 12 wrz 2012, 20:09

Adaśko pisze:......
W sumie przekładka w Mancie to niezbyt trudna sprawa...
chyba nie do końca....... o ile w przegrodzie wygrabienie na kolumne kierowniczą jest, to problem z miejscem na serwo jest raczej wiekszy.

btw

manta fajniusia...................
Filip
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2927
Rejestracja: poniedziałek, 23 cze 2003, 10:32
Imię: Filip
Lokalizacja: ***
Kontakt:

Post autor: Filip » piątek, 14 wrz 2012, 17:25

Pozbycie sie zoltej nie wchodzi w gre. Jest w niej 60% czesci z mojej pierwszej manty ktora kupilem w 1998r. Musi byc zachowana jakas ciaglosc.

Zolta zostanie odelzona, dostanie jakis megawsciekly silnik, nie koniecznie opla, byle nie turbo. Poszerzenia od 400 juz prawie kupilem. To bedzie taki Custom bez jakiejs wiekszej dbalosci o oryginalnosc.
Awatar użytkownika
Adaśko
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1464
Rejestracja: piątek, 04 lut 2005, 23:57
Imię: Adam
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Adaśko » piątek, 14 wrz 2012, 17:39

Kiedy zlatujesz na Lubelszczyznę? Trzeba się spotkać ;)
Obrazek

Brakuje mi braku rdzy...
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4423
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Post autor: magic » piątek, 14 wrz 2012, 20:48

Filip pisze:Pozbycie sie zoltej nie wchodzi w gre. Jest w niej 60% czesci z mojej pierwszej manty ktora kupilem w 1998r. Musi byc zachowana jakas ciaglosc.

Zolta zostanie odelzona, dostanie jakis megawsciekly silnik, nie koniecznie opla, byle nie turbo. Poszerzenia od 400 juz prawie kupilem. To bedzie taki Custom bez jakiejs wiekszej dbalosci o oryginalnosc.
a dlaczego nie turbo? taki silnik od omegi lotus, to nie byle co,
albo zrób jakiegoś uturbionego CIH-a...

i załóż może watek z nową mantą.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Filip
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2927
Rejestracja: poniedziałek, 23 cze 2003, 10:32
Imię: Filip
Lokalizacja: ***
Kontakt:

Post autor: Filip » sobota, 15 wrz 2012, 14:18

Adasko. Bede w pazdzierniku a potem w grudniu. Musimy sie spotkac.

Byles moze przedwczoraj w Lublinie? Moja zona widziala pomaranczowa manta ktora "glosno warczala" :D

Magic masz racje, rdza nie spi, znalazlem bomble pod vinylem, na szczescie blisko brzegow. Na wiosne przyjade tym do Polski. Bez rozebrania sie nie obejdzie.
Awatar użytkownika
Adaśko
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1464
Rejestracja: piątek, 04 lut 2005, 23:57
Imię: Adam
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Adaśko » sobota, 15 wrz 2012, 15:30

Dobra żona. Manty poznaje na ulicy ;)

Byłem na LKN.
Obrazek

Brakuje mi braku rdzy...
Awatar użytkownika
evol_umf
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 79
Rejestracja: niedziela, 06 lis 2011, 21:57
Imię:
Lokalizacja: Szczytno/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: evol_umf » niedziela, 16 wrz 2012, 01:48

Fajna ta czerwona, ale chciałem się spytać jak to jest z układem hamulcowym - pompa i serwo jest po prawej, zaraz przy pedale, a to coś w poblizu cewki, to jakiś muskularny rozdzielacz?
Filip
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2927
Rejestracja: poniedziałek, 23 cze 2003, 10:32
Imię: Filip
Lokalizacja: ***
Kontakt:

Post autor: Filip » wtorek, 18 wrz 2012, 21:40

evol_umf pisze:Fajna ta czerwona, ale chciałem się spytać jak to jest z układem hamulcowym - pompa i serwo jest po prawej, zaraz przy pedale, a to coś w poblizu cewki, to jakiś muskularny rozdzielacz?
To zawor regulujacy cisnienie w tylnej sekcji. Uruchamia sie tylko podczas gwaltownego hamowania zapobiegajac blokadzie tylnych hamulcow.


Kupilem u manciarza we somsiedniej wiosce:

Obrazek[/img]
Ostatnio zmieniony sobota, 10 lis 2012, 14:50 przez Filip, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Moćk
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 917
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 13:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Moćk » środa, 19 wrz 2012, 09:51

Fajne wioski tam sa :)
Lemming of the BDA
Filip
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2927
Rejestracja: poniedziałek, 23 cze 2003, 10:32
Imię: Filip
Lokalizacja: ***
Kontakt:

Post autor: Filip » piątek, 21 wrz 2012, 08:37

Czy ktos mi moze poradzic jakie felgi idealnie bedá pasowac do poszerzonej manty? Mam na oku podróbki BBSów ET15 ale ten design nie bardzo pasuje do poszerzanej 400.
ODPOWIEDZ