A - JUNIOROSS - Bartek

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

A - JUNIOROSS - Bartek

Post autor: Junioross » wtorek, 22 sty 2008, 01:31

Hej
Zimy nie było, na dworze coraz cieplej i poczułem że czas w końcu zwiąć się za remont czekającego od października yongtimera.
Moja manta to wg papierów wyprodukowana w 72' wersja luxus ale silnik ma od Manty A GT/E (1.9 L-jetronic - wtrysk - 105 KM - silnik był montowany od 74'), i trudno mi powiedzieć co to jest za wersja tak na 100%.
Na tabliczce ma wybite L - niby od luxus - podobno wyszło ich 400 sztuk - wydaje mi się to dziwne bo podejrzanie dużo ich się zachowało nawet w MC - moja 1, dziada1 druga i u Pereza była trzecia - a o ilu pewnie jeszcze nie wiem to...
W każdym bądź razie jest to jakaś bogata wersja bo posiada obrotomierz (u dziad1 niby też L ale togo nie ma) lusterko w "słoneczniku", rozbudowany tunel z zapalniczką i popielniczką, oświetlenie bagażnika, kontrolka hamulca ręcznego, uchylne tylne szyby boczne, kły na zderzakach.
Jednak nie ma tych chromowanych listew na nadkolach i progach. Ale zamiast tego w opcji dostałem betoniarkę szpachli


:evil:
A teraz kilka fotek - niestety nie mam zdjęć przed wstępnym rozkręceniem - ale nie ma za bardzo czego żałować bo widok nie powalał jakoś na kolana a już na pewno nie zmuszał do pozostania w tej niedogodnej pozycji...


już trochę podlewarowana i lżejsza o kilka gratów
Obrazek

a to już niespodzianki które zostały ukryte pod taką warstwą szpachli

Obrazek
Obrazek w rzeczywistości wygląda gorzej
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A to żeby nikt nie powiedział że jestem pesymistą:
Obrazek
Obrazek
uprzedzam domysły to rude to nie rdza tylko stary podkład
Obrazek
no i progi są zdrowe - nie wiem jakim cudem??

A teraz kilka moich blaszek - robiłem to pierwszy raz w życiu więc proszę o wyrozumiałość:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No w ten weekend to by było na tyle może za 2 tygodnie dalsza część...
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Junioross » wtorek, 22 sty 2008, 01:33

znów to samo, już naprawdę nie wiem jak się dodaje te fotki :twisted:
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
Awatar użytkownika
Korn
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 378
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 14:52
Imię:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Korn » wtorek, 22 sty 2008, 08:48

Z powodu nie prażących powyżej fotek, szpieg z krainy deszczowców zarzuca linkiem :lol: http://junioross.fotosik.pl/
Obrazek
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2677
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » wtorek, 22 sty 2008, 10:17

No gratuluje podejscia i uporu - kilogramy szpachli to niestety norma w autach ktore byly juz remontowane - trzymam kciuki za rekonstrukcje i oby sil Ci starczylo.

zdjecia juz poprawilem - wkleiles link do strony ze zdjeciem w portalu fotosik zamiast bezposredniego linka do zdjecia


aaaaaa przypomnialem sobie: zacznij rozpoznawanie modelu od numerow nadwozia

dwie pierwsze cyfry to:

57....... (SZL) coupe luxus
58........(SZ) coupe
59........(SZL) coupe luxus

trzecia cyfra to:

2 - ............1970 - sierpien 1972
9 - sierpien 1972 - sierpien 1973
8 - sierpien 1973 - sierpien 1974
5 - sierpien 1974 - sierpien 1975
Ostatnio zmieniony wtorek, 22 sty 2008, 20:55 przez MarcinD., łącznie zmieniany 1 raz.
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Filip
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2928
Rejestracja: poniedziałek, 23 cze 2003, 10:32
Imię: Filip
Lokalizacja: ***
Kontakt:

Post autor: Filip » wtorek, 22 sty 2008, 13:56

Niezły sprzęt tylko te felgi od golfa...
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Junioross » wtorek, 22 sty 2008, 23:00

Filip pisze:Niezły sprzęt tylko te felgi od golfa...
koła te założone są tylko na czas remontu bo tak to mam ATS w bardzo dobrym stanie - ale swoją drodą zamienił bym je na jakieś koniczyny na bajerze.

PS. Marcin dzięki za poprawę fotek
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Junioross » czwartek, 24 sty 2008, 11:10

Może ktoś z Was się orientuje czy w Mancie A były różne rodzaje wlotów powietrza w słupkach? Bo ja kupiłem te kratki i są za duże do tych otworów , które są u mnie.
Obrazek
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2677
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » czwartek, 24 sty 2008, 11:41

jak to nie pasuje ??

ta co jest na foto to walsnie od manty A i wydaj mi sie ze innych nie bylo - wchodzi troszke ciasno ale wchodzi. Moze chodzi o problem z kratkami od manty z winylowym dachem i bez - zaobserwowalem ze kratka od tego z winylem bardziej odstaje......ale mozna to podszlifowac nic nie psujac !

acha i jeszcze: w asconie A kratki wymiarami sa podobne ale roznia sie od mantowych
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Junioross » czwartek, 24 sty 2008, 11:51

No ja właśnie nie wiem dlaczego tak jest. Szerokość kratki jest za duża o jakieś 1.5 cm więc szlifowanie nic nie da.

Może problem tkwi w tym że były 2 "wersje" manty A - te w których słupki między drzwiami się wyciągają i te w których są na stałe (ja mam tą drugą opcję.
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
Szakal
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 501
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 09:58
Imię:
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Szakal » czwartek, 24 sty 2008, 22:43

Były 2 rodzaje wlotów na słupku.
Bad boys drive MANTA toys ! ! !
Nowy projekt rozkręcany.......
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2677
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » piątek, 25 sty 2008, 07:45

Szakal pisze:Były 2 rodzaje wlotów na słupku.
aaa no to moze te drugie sa bardziej podobne do tych asconowych lub identyczne - Szakal masz jakies fotki tego ???
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
bast1
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 542
Rejestracja: środa, 19 maja 2004, 20:14
Imię: Agata
Lokalizacja: Warszawa/Sulejówek
Kontakt:

Post autor: bast1 » piątek, 25 sty 2008, 08:41

Szakal pisze:Były 2 rodzaje wlotów na słupku.
:shock: :shock: :shock:
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy od tego, który jest tylko realistą." - H.Jacson Brown Jr.
Szakal
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 501
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 09:58
Imię:
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Szakal » piątek, 25 sty 2008, 09:44

zerknę czy mam jeszcze oba modele wlotów i zrobię fotki.
Bad boys drive MANTA toys ! ! !
Nowy projekt rozkręcany.......
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Junioross » piątek, 25 sty 2008, 19:03

byłbym bardzo wdzięczny za te fotki

A może ktoś z Was wie od czego zależało, które wersje miały jakie wloty lub od jakiego czynnika było uzależnione wstawianie takich??
Czy to chodziło o lata produkcji czy jakąś wersję nadwozia bądź wyposażenia?
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Junioross » wtorek, 05 lut 2008, 01:38

Filip pisze:Niezły sprzęt tylko te felgi od golfa...
A to mój najnowszy nabytek - trochę brudne - lekko podrdzewiałe ale jeszcze w oryginalnym lakierze i co najważniejsze CZTERY OTWORY A NIE OSIEM - tak jak w oryginale i do tego ta śmieszna cena...
Mam 5 sztuk ale tylko 4 kapselki więc jeśli ktoś miałby taki na zbyciu to chętnie bym odkupił.
Obrazek Obrazek
PS. W rzeczywistości wyglądają lepiej...

Szakal napisał:
zerknę czy mam jeszcze oba modele wlotów i zrobię fotki.
Czy da się czegoś dowiedzieć w tej sprawie?? - w jakiej wersji były montowane (bądź od czego zależało że auto ma) te mniejsze wloty??
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
ODPOWIEDZ