2xB - ROBERT - Robert

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

Filip
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2927
Rejestracja: poniedziałek, 23 cze 2003, 10:32
Imię: Filip
Lokalizacja: ***
Kontakt:

Re: 2xB - ROBERT - Robert

Post autor: Filip » środa, 10 wrz 2014, 16:59

Spoko. nie gniewam się. zresztą chyba by był za niski profil jak dla moich potrzeb - mam dyfer od automatu i na takich małych kółeczkach byłbym zbyt powolny :D
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Re: 2xB - ROBERT - Robert

Post autor: ROBERT » piątek, 12 wrz 2014, 14:16

jachu19 pisze:Kolejny rozwód do statystyk :(
Gdzie te czasy, gdzie mój ojciec jeździł wiernie jednym autem 30 lat?
Auto, które wymaga tyle opieki, to nie tylko "przedmiot". Jeśli poświęciłeś mu tyle czasu, to teraz również część ciebie...
Mantę miałem 18 lat, Skodę 17 lat, honnecker w rodzinie był... rocznik 1966, a sprzedany w 1993, czyli 27, no jakoś tak.
Co Ty, jakiej opieki ona wymagała- lać i jeździć. Czasem umyć, odkurzyć, zmienić płyny ustrojowe i akumę załadować- ot i wszystko. Może trochę żal, jak dobrej kochanki. Ale tak właściwie, to ile idzie przy jednej dupie siedzieć?
Tyle fajnych rzeczy jest na świecie, że do końca nie warto, za krótkie życie. Tak po prawdzie, w międzyczasie też były ciekawe zabawki, bo i taunus i garbolek i golfik I, ale jakoś przy Mancie za bardzo... eee, to nie było to, co Manta.
I mustang na chwilę był... i pewnie by został, tylko że jakiemuś typowi się spodobał i delikwent zapłacił mi za niego 2x tyle, co mnie auto kosztowało :lol: . Kufa, z tym fiordem, to lepszego deala w życiu nie zrobiłem. Prawie SEC był i Capri z v6 prawie też.
Przegrały z Mantą.
Co tam, czas na inne projekty.
ROBERT.

Obrazek
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: 2xB - ROBERT - Robert

Post autor: Przemek - GT350TA » piątek, 12 wrz 2014, 15:32

ROBERT pisze:Tak po prawdzie, w międzyczasie też były ciekawe zabawki,...golfik I...
Ty tak na serio??
Daniello
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1249
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 08:12
Imię:
Lokalizacja: Radom/Kraków
Kontakt:

Re: 2xB - ROBERT - Robert

Post autor: Daniello » piątek, 12 wrz 2014, 19:11

"prawie" się nie liczy :P
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Re: 2xB - ROBERT - Robert

Post autor: ROBERT » czwartek, 18 wrz 2014, 14:09

Przemek - GT350TA pisze:
ROBERT pisze:Tak po prawdzie, w międzyczasie też były ciekawe zabawki,...golfik I...
Ty tak na serio??
Wiesz co, lubię samochody i nigdy tylko 1 pudło na placu nie stało.
Zawsze było coś jeżdżącego, coś do podłubania na parę dni- góra miesiąc i jakiś dłuższy projekt.
Każde miało jakiśtam urok, a nie jestem osobą, która mając opla będzie pluła na golfy, czy bmw.
Auto nie jest winne temu, że trafiło na dresa, czy innego oszołoma, który przyczynia się do tego, że wokół danej marki jest taka a nie inna opinia.
Golfik fajny, bo motor 1,8 i paket plastików z riegera- gleba taka, że zadek odpada :evil: , kierka momo 30cm. W porównaniu z Mantą ciasny i mało oczojebny (ot taki czarny, nie rzucający się w oczy). Fjord taunus- już lepiej- większy, 2 drzwiowy, fajny i wygodny, ale motor sitowy, bo na gaźniku i drzwi z ramkami. Garbol był fajny- 72 rok z giętą szybą z przodu- kupiony późną jesienią, bo klient kasę potrzebował, a autko hamulców już prawie nie miało i gumy łyse, 1 błotnik do wymiany i reflektorki do odświeżenia (lustra). Zdążyłem jeszcze pojeździć, zanim śnieg spadł, trochę poszaleć na śniegu i na wiosnę sprzedałem. Sąsiad lakiernik ładnie je wszystkie wychuchał. Ech, złote czasy były. Ale zawsze czegoś w porównaniu z Mantą brakowało- golf- szybki i twardy, dobrze kierowalny, ale ciasny. Ford wygodny, 2 drzwiowy, dobre ogrzewanie, ale drzwi z ramkami, motor paliwożerny i na gaźniku :evil: a 1,6 kopyta przy dwulitrowej Mancie nie miało. Zawias za miękki. Garbol- a tam, taki kaprys- ale inny, też ciekawy na swój sposób. Cena dobra, roboty przy nim nie za wiele było.
Scirocco i karmanna ghia zawsze chciałem mieć, no i sierrę w wersji merkur. Sroką i zwykłą sierrą polatałem od kumpli, fiesta xr 2i oraz essi xr 3i miał kumpel z sąsiedniego placu- też ciekawe zabawki, ale karmann- no niestety, pomarzyć fajnie. Ogólnie mało tego.
Manta- inna, niż to wszystko. Rogi niekiedy pokazywała, ale wciool fajnych wspomnień i mnóstwo ciekawych ludzi poznanych dzięki niej.
A teraz co. Stary i zmierzły jestem, wzrok siada, robić mi się nie chce, w krzyżu mnie łupie...
i nie zawsze mi się udaje do camaro poskładać :evil:
ROBERT.

Obrazek
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Re: 2xB - ROBERT - Robert

Post autor: ROBERT » czwartek, 18 wrz 2014, 14:18

Daniello pisze:"prawie" się nie liczy :P
Gdyby było capri, nie byłoby Manty, ale wtedy zniechęciły mnie resoraki z tyłu i wybrałem Mantę zamiast fiorda.
Czy żałuję?
Hmmm... fiord miał budę zdrową, jak atom, bo auto od kumpla ojca. Miał je od nowości. A manta była... no taka se.
A sec... Mantę pół roku po remoncie sępił ode mnie kumpel z osiedla i regularnie co miesiąc przychodził z kasą w sprawie sprzedania. Z każdym miesiącem przynosił kobel więcej. Jeszcze miesiąc i bym pogonił... Ale klient odpadł- podobno robotę za granicą złapał. No i auto zostało. A tak btw, sec za całkiem przyzwoitą kasę był... :wink:
Tak po prawdzie, dobrze, że tylko prawie.
ROBERT.

Obrazek
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Re: 2xB - ROBERT - Robert

Post autor: ROBERT » wtorek, 25 lis 2014, 12:36

Na prośbę Adaśka, moja była Manta po lakierze i skustomizowaniu (właściciel już kombinuje nad powrotem do oryginału, tylko kasę zbiera, a choćby rzygać chciał jeździć na już).
Tak od siebie- tego garba bym zostawił, ciekawe wrażenia z jazdy z takim czymś na pokrywie silnika.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ROBERT.

Obrazek
Awatar użytkownika
YAQB
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1551
Rejestracja: środa, 14 paź 2009, 16:12
Imię: Jakub
Lokalizacja: WPI

Re: 2xB - ROBERT - Robert

Post autor: YAQB » wtorek, 25 lis 2014, 12:39

Fajnie, że żyje. Przydałyby się też fotki nie ze smyrfonu :)
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Re: 2xB - ROBERT - Robert

Post autor: ROBERT » wtorek, 25 lis 2014, 12:49

YAQB pisze:Fajnie, że żyje. Przydałyby się też fotki nie ze smyrfonu :)
Żyje, żyje, a jak mordę właścicielowi cieszy.
Niech mu jeździ i cieszy przynajmniej tak jak mnie.
ROBERT.

Obrazek
ODPOWIEDZ