B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

Awatar użytkownika
YAQB
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1551
Rejestracja: środa, 14 paź 2009, 16:12
Imię: Jakub
Lokalizacja: WPI

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: YAQB » środa, 13 maja 2015, 10:38

magic pisze:z miłośnika manta stałeś sie handlarzem? Teraz to już nic nie masz z mant? A pasy które dla Ciebie przygotowałem leżą...
No ba. Czeńdż many jabłka banany. Tanio kupie. Drogo sprzedam. Akurat na "handlu" Mantami to jestem raczej pod kreska niz na plusie. A pasy to nie do tej Manty i nadal je chce. Poza tym jakby nie bylo od pieciu lat zachowujemy ciaglosc posiadania, takze bez nerfff. Do trzech razy sztuka :)
Awatar użytkownika
YAQB
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1551
Rejestracja: środa, 14 paź 2009, 16:12
Imię: Jakub
Lokalizacja: WPI

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: YAQB » piątek, 15 maja 2015, 19:24

Ale żeby nie było, stan posiada Manty trwa nieprzerwanie od 2010 (a przez dość długi czas były nawet równocześnie dwie).

Obrazek
Awatar użytkownika
dziad1
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 3117
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 20:47
Imię: Artur
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: dziad1 » sobota, 19 wrz 2015, 21:56

no to jak u wszytkich mieszasz
to jak u ciebie z 2.4 :-)))
jakieś nowości?
Uwaga:
teksty osoby skażone znakiem BMW.
Rozmowa z tym użytkownikiem nie ma większego sensu .

Obrazek
Awatar użytkownika
YAQB
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1551
Rejestracja: środa, 14 paź 2009, 16:12
Imię: Jakub
Lokalizacja: WPI

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: YAQB » sobota, 19 wrz 2015, 22:06

Tam mieszam od razu. Poza tym sam Ci napisałem że zapsamowalem forum, więc się nie liczy :)))

2.4 nadal z dupy odpala. A w zasadzie nie odpala. Nawet się Bartkowi nie pochwalilem że czujnik nic nie pomógł :)))
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: Junioross » niedziela, 20 wrz 2015, 09:13

To podjedź do mnie w jakiś weekend i będziemy podmieniać dalej. Moja manta i tak nie jeździ bo przebudowuję zawieszenie.
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
Awatar użytkownika
Def
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1034
Rejestracja: poniedziałek, 19 sty 2004, 19:33
Imię:
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: Def » wtorek, 22 wrz 2015, 19:04

Ja wspominałem przy sprzedaży ze ona miewa swoje kaprysy.
Kup jej coś ładnego. Może RSy? :)
Commodore A GS 2,8l 1968r.
Etap 0.1 - reanimacja układu zasilania paliwem
Awatar użytkownika
YAQB
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1551
Rejestracja: środa, 14 paź 2009, 16:12
Imię: Jakub
Lokalizacja: WPI

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: YAQB » wtorek, 22 wrz 2015, 19:20

Ja nie uznaje czegoś takiego jak fochy w motoryzacji :) Albo coś działa albo nie, a w tym przypadku jeszcze nie ma diagnozy :)
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: magic » wtorek, 22 wrz 2015, 19:42

YAQB pisze:Ja nie uznaje czegoś takiego jak fochy w motoryzacji :) Albo coś działa albo nie, a w tym przypadku jeszcze nie ma diagnozy :)
Przywieź do mnie... wyleczymy to z fochów. Odczytamy błędy, wymienimy odpowiednie elementy...

Tanio nie będzie. Forsy potrzebuję, auto kupiłem.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Awatar użytkownika
YAQB
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1551
Rejestracja: środa, 14 paź 2009, 16:12
Imię: Jakub
Lokalizacja: WPI

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: YAQB » niedziela, 04 paź 2015, 00:15

Od około roku nie śmierdzę groszem, więc trzeba będzie zacząć biegać. Silne nogi pomagają przy skutecznym odpalaniu z pychu.
Awatar użytkownika
Def
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1034
Rejestracja: poniedziałek, 19 sty 2004, 19:33
Imię:
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: Def » niedziela, 04 paź 2015, 06:39

U mnie to już trwa 5 lat. Trza było se kupić mieszkanie :?
A co do Manty, jak nie foch, to pewnie jak zwykle - jakaś pierdoła.
Commodore A GS 2,8l 1968r.
Etap 0.1 - reanimacja układu zasilania paliwem
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: magic » niedziela, 04 paź 2015, 15:56

Def pisze:U mnie to już trwa 5 lat. Trza było se kupić mieszkanie :?
A co do Manty, jak nie foch, to pewnie jak zwykle - jakaś pierdoła.
Jak tam nie ma kontrolki check engine, wtyczki łączącej wiązkę wtrysku i auta nie da się zlokalizować, to poszukiwanie usterki to orka na ugorze
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Awatar użytkownika
YAQB
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1551
Rejestracja: środa, 14 paź 2009, 16:12
Imię: Jakub
Lokalizacja: WPI

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: YAQB » niedziela, 04 paź 2015, 19:06

Czego konkretnie szukać?
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4422
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: magic » niedziela, 04 paź 2015, 20:39

najpierw zobacz czy jest dobrzepodłączone:
1.wtrysk powinienbyć zasilany non stop
2. Wtrysk musi mieć sygnał że stacyjka jest w pozycji zapłon
3. Wtryskdostaje sygnał, że kręci się rozrusznik
4. Sprawdź, czy kabelki do "check engine" są podłaczone, czy też zostały w trybie "odczyt"( Co prawda to jest sprawa jednego przewodu i nie mam pewności, czy ma znaczenie, ale lepiej mieć zgodność ze schematem)

sprawdź też czujniki temperatury- wody i powietrza ktrory jest w przepływce.
I ostania rzecz sprawdź przepływkę.

Zobacz czy podczas odpalania podawany jezt sygnał na wtryski za pomocą żarówki 12V 5W. W obu sekcjach, bo tam jest chyba sekwencja.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Awatar użytkownika
YAQB
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1551
Rejestracja: środa, 14 paź 2009, 16:12
Imię: Jakub
Lokalizacja: WPI

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: YAQB » niedziela, 04 paź 2015, 20:43

Przypomnę ze fura ma problem z odpaleniem z rozrusznika. Wystarczy lekko pchnac i odpala z 1/2 obrotu wału. Podejrzewam, ze to wyklucza jakąś cześć podejrzeń.

Uzewnetrznialem się tutaj:

http://www.mantaclub.pl/forum3/viewtopi ... 18&t=11329
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 912
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: B - ruda & YAQB - Agata & Jakub

Post autor: Junioross » niedziela, 04 paź 2015, 21:51

Coś musi być nie tak z Twoim silnikiem, moje 2.4 odpala zawsze z pierwszego bez względu na to ile czasu stoi nie ruszane. Daleko do mnie nie masz i jak wiesz nie mam oporów przy pożyczaniu części. Przyjedź w jakiś weekend będziemy podmieniać pd komputera przez wtryski, cewkę, kable, świece, aparat itp, jak masz kompresję to musi zacząć palić!
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
ODPOWIEDZ