Opel Commodore A GS '68 2,5l Defa

Tu znajdziesz zdjęcia Opli użytkowników tego forum. W tym dziale prezentujemy nasze projekty. Dołącz do galerii niezależnie od stanu auta.
Zamieszczamy tu zdjęcia Opli do 1982r produkcji

Moderatorzy: dziad1, YAQB

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Def
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1056
Rejestracja: poniedziałek, 19 sty 2004, 19:33
Imię:
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Re: Opel Commodore A GS '68 2,5l Defa

Post autor: Def » czwartek, 13 lut 2020, 06:50

Prawda! Mój Romet Ogar 50cm3 trzy biegi bez filtra też lepiej szedł :lol:
Commodore A GS 2,8l 1968r.
Etap 0.1 - reanimacja układu zasilania paliwem
Awatar użytkownika
Junioross
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 918
Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
Imię:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Opel Commodore A GS '68 2,5l Defa

Post autor: Junioross » czwartek, 13 lut 2020, 08:42

Nie mam doświadczenia z samochodowymi gaźnikami ale w motocyklach w tym samym silniku w zależności od tego czy jest fabryczny airbox czy filtry stożkowe czy trąbki (velocity stacks) używa się innych rozmiarów dysz.

Daje to na prawdę wymierne i odczuwalne efekty. Teraz jest moda na cafe racery i wiele osób wyrzuca oryginalne obudowy filtra i zakłada filtry stożkowe. Silnik momentalnie traci kulturę pracy. Pojawia się baaardzo odczuwalny spadek mocy i "dziury" w przyspieszeniu w danych zakresach obrotów.

Ceny dysz nie zabiją więc nie ma so się martwić na zapas.
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
ODPOWIEDZ