Tu znajdziesz zdjęcia Opli użytkowników tego forum. W tym dziale prezentujemy nasze projekty. Dołącz do galerii niezależnie od stanu auta.
Zamieszczamy tu zdjęcia Opli do 1982r produkcji
Moderatorzy: dziad1, YAQB
-
MarcinD.
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 2683
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
- Imię:
- Lokalizacja: Sulejooveck
-
Kontakt:
Post
autor: MarcinD. » sobota, 06 sie 2016, 11:01
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
-
MarcinD.
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 2683
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
- Imię:
- Lokalizacja: Sulejooveck
-
Kontakt:
Post
autor: MarcinD. » sobota, 06 sie 2016, 11:05
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
-
MarcinD.
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 2683
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
- Imię:
- Lokalizacja: Sulejooveck
-
Kontakt:
Post
autor: MarcinD. » sobota, 06 sie 2016, 11:28
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
-
Junioross
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 923
- Rejestracja: sobota, 17 lis 2007, 20:51
- Imię:
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Junioross » sobota, 06 sie 2016, 11:39
No brawo, popchnąłeś trochę od tego czasu jak ją ostatnio widziałem.
Chyba musisz częściej na urlop wyjeżdżać skoro to tak mobilizująco na Ciebie działa.
A co z tymi drzwiami, zeszły?
Wrogiem nie jest alkohol tylko metabolizm aldehydu octowego...
-
MarcinD.
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 2683
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
- Imię:
- Lokalizacja: Sulejooveck
-
Kontakt:
Post
autor: MarcinD. » sobota, 06 sie 2016, 11:41
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
-
MarcinD.
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 2683
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
- Imię:
- Lokalizacja: Sulejooveck
-
Kontakt:
Post
autor: MarcinD. » sobota, 06 sie 2016, 11:59
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
-
MarcinD.
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 2683
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
- Imię:
- Lokalizacja: Sulejooveck
-
Kontakt:
Post
autor: MarcinD. » sobota, 06 sie 2016, 12:06
Junioross pisze:No brawo, popchnąłeś trochę od tego czasu jak ją ostatnio widziałem.
Chyba musisz częściej na urlop wyjeżdżać skoro to tak mobilizująco na Ciebie działa.
A co z tymi drzwiami, zeszły?
-muszę mieć "wenę twórczą"

- nie spieszy mi się, ale jak bym w tym roku zamknął podwozie, to byłbym zadowolony.
Drzwi nie zaszły, nic już z tym sam nie zrobię. Potrzebny jest acetylen.
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
-
MarcinD.
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 2683
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
- Imię:
- Lokalizacja: Sulejooveck
-
Kontakt:
Post
autor: MarcinD. » czwartek, 11 sie 2016, 16:47
Były problemy z forum i widzę, że post Krzyśka wcięło.
Jeszcze raz odpowiem:
w orginale blacha jest do samego końca progu.
Celowo tego nie zamykałem. Mam pewien pomysł.
-
Załączniki
-

- a13.jpg (209.69 KiB) Przejrzano 8147 razy
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
-
ROBERT
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 1484
- Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
- Imię:
- Lokalizacja: Silesia
Post
autor: ROBERT » piątek, 12 sie 2016, 07:54
Mój też wcięło.
Dobra, opowiedz o tym pomyśle.
No i śmigaj z Aśką. A ja Ci będę kibicował, bo ten model mi się bardzo pozytywnie kojarzy z moją młodością- no jakby to- błyszcząca Ascona, piękne dziewczyny...
A później przyszedł czas na Mantę.
ROBERT.

-
magic
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 4466
- Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
- Imię:
- Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.
Post
autor: magic » piątek, 12 sie 2016, 09:57
"ROBERT"
[...]model mi się bardzo pozytywnie kojarzy z moją młodością- no jakby to- błyszcząca Ascona, piękne dziewczyny...
A później przyszedł czas na Mantę.
i na brzydkie tłuste baby?
Ostatnio zmieniony piątek, 12 sie 2016, 12:51 przez
magic, łącznie zmieniany 1 raz.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
-
ROBERT
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 1484
- Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
- Imię:
- Lokalizacja: Silesia
Post
autor: ROBERT » piątek, 12 sie 2016, 10:43
magic pisze:[quote="ROBERT"
[...]model mi się bardzo pozytywnie kojarzy z moją młodością- no jakby to- błyszcząca Ascona, piękne dziewczyny...
A później przyszedł czas na Mantę.
i na brzydkie tłuste baby?[/quote]
No co Ty, z takimi to wstyd się pokazywać.
Foka, to w zoo.
ROBERT.

-
czaki
- Swój człek :)

- Posty: 241
- Rejestracja: wtorek, 25 cze 2013, 16:28
- Imię:
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: czaki » wtorek, 16 sie 2016, 07:52
Widzę że ostro działasz. Już wiem dla czego wiśniowa manta poszła dalej w Polskę

. Zastanawia mnie jak będzie wyglądało poszerzane nadkole po zakończeniu prac. Z tego co widzę oryginalny rant wyciołeś całkowicie, ale czy po założeniu poszerzenia nie będzie tam szpary i tym samym nie zrobi się kieszeń na syf??
-
MarcinD.
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 2683
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
- Imię:
- Lokalizacja: Sulejooveck
-
Kontakt:
Post
autor: MarcinD. » sobota, 27 sie 2016, 17:17
czaki pisze:Widzę że ostro działasz. Już wiem dla czego wiśniowa manta poszła dalej w Polskę

. Zastanawia mnie jak będzie wyglądało poszerzane nadkole po zakończeniu prac. Z tego co widzę oryginalny rant wyciołeś całkowicie, ale czy po założeniu poszerzenia nie będzie tam szpary i tym samym nie zrobi się kieszeń na syf??
tak, koncepcje się zmieniają, ale już żałuję że jej nie mam. A co do "kieszeni" to oglądałem ascona A gr.2 i też takowe miała. Manta 400 zresztą też. Zobaczymy jak wyjdzie.
Choć prace idą wolno to części kompletuje.
PU na przód i tył.:
Zawieszenie Bilstein i sprężyny -40/ -60 twardość i sprężyny się jeszcze dobierze
Przewody hamulcowe w oplocie:
Nowe drążki i sworznie:
Z samej kabiny sądzę że do 10 kg wygłuszeń. Opalarka i szpachelka dają najlepsze efekty

Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
-
czaki
- Swój człek :)

- Posty: 241
- Rejestracja: wtorek, 25 cze 2013, 16:28
- Imię:
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: czaki » niedziela, 28 sie 2016, 18:36
Ja tam zrobiłem nadkole tak żeby nie było tej kieszeni. Może nie do końca zgodnie ze sztuką ale na pewno wzmocni trochę poszerzenie z laminatu i przynajmniej syf nie będzie tam leciał.
A gdzie kupiłeś sworznie i końcówki drążków??
-
Załączniki
-

-

-
MarcinD.
- Znawca Manciarstwa :)

- Posty: 2683
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
- Imię:
- Lokalizacja: Sulejooveck
-
Kontakt:
Post
autor: MarcinD. » niedziela, 28 sie 2016, 19:16
1. sworznie kiedyś kupiłem w PL, drążki ebay.de
2. Twój pomysł - świetny ! bardzo mi się podoba, ja jednak wole schodzić z wagi [kg] i może pomyśle nad tymi kieszeniami tak jak to zrobiłem kiedyś w pomarańczowej - tzn. wykorzystałem zakola od poloneza - odpowiednio przyciąłem i na gorąco uformowałem wyszło tj Twoje tyle, że nie z blachy -efekt końcowy taki sam, tyle że lżej,
3. Czas Krzysiek żebyś założył galerie swoich mant też na MC ! (chociaż tej jednej co pokazałeś powyżej)
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen