Ascona A - Marcin D.

Tu znajdziesz zdjęcia Opli użytkowników tego forum. W tym dziale prezentujemy nasze projekty. Dołącz do galerii niezależnie od stanu auta.
Zamieszczamy tu zdjęcia Opli do 1982r produkcji

Moderatorzy: dziad1, YAQB

ODPOWIEDZ
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2677
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: Ascona A - Marcin D.

Post autor: MarcinD. » poniedziałek, 12 lis 2018, 18:08

a tak mnie rodzina motywuje żebym Ascone składał......
Załączniki
asc.jpg
asc.jpg (189.62 KiB) Przejrzano 628 razy
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2677
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: Ascona A - Marcin D.

Post autor: MarcinD. » poniedziałek, 12 lis 2018, 18:10

no to coś tam robię przy aucie :roll: czasami
Załączniki
asc4.jpg
asc4.jpg (224.36 KiB) Przejrzano 627 razy
asc3.jpg
asc2.jpg
asc2.jpg (210.54 KiB) Przejrzano 627 razy
asc1.jpg
asc1.jpg (204.26 KiB) Przejrzano 627 razy
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2677
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: Ascona A - Marcin D.

Post autor: MarcinD. » sobota, 24 lis 2018, 14:51

coś tam podłubałem....
Załączniki
2.jpg
2.jpg (77.19 KiB) Przejrzano 579 razy
1.jpg
1.jpg (53.13 KiB) Przejrzano 579 razy
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2677
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: Ascona A - Marcin D.

Post autor: MarcinD. » sobota, 01 gru 2018, 15:47

niedługo tył też będę miał gotowy
Załączniki
asc_4_md.jpg
asc_3_md.jpg
asc_3_md.jpg (80.33 KiB) Przejrzano 547 razy
asc_2_md.jpg
asc_2_md.jpg (64.64 KiB) Przejrzano 547 razy
asc_1_md.jpg
asc_1_md.jpg (89.78 KiB) Przejrzano 547 razy
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Awatar użytkownika
Przemek - GT350TA
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1139
Rejestracja: sobota, 28 cze 2003, 20:24
Imię:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Ascona A - Marcin D.

Post autor: Przemek - GT350TA » środa, 13 mar 2019, 12:37

Wydaje mi się, że uniballe powinny być od strony mostu żeby umożliwić mu kontrolowany wychył.
Poza tym fajna robota, może w tym roku się pościgamy jak portfel pozwoli :)
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2677
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Re: Ascona A - Marcin D.

Post autor: MarcinD. » niedziela, 17 mar 2019, 11:50

Przemek - GT350TA pisze:Wydaje mi się, że uniballe powinny być od strony mostu żeby umożliwić mu kontrolowany wychył.
Poza tym fajna robota, może w tym roku się pościgamy jak portfel pozwoli :)
hmm
Twoje myślenie jest prawidłowe układ w literę T + C
Ja jednak założyłem, że most i tuba są sztywne ( litera E), wychył w pionie następuje przy karoserii w miejscu łączenia drążków i tuby z samolotem ( litera I ) - odciążam gumy - tam gdzie Ty masz łożysko kulowe - taki był pomysł.
Czy dobry - nie wiem ?
Sumarycznie nie powinno mieć to takiego znaczenia. W ofercie są dostępne odcinki całkiem proste i z obu stron z uniballem.
Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
ODPOWIEDZ