A - Koniak - Tomasz

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Koniak
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 125
Rejestracja: sobota, 25 cze 2011, 18:51
Imię:
Lokalizacja: Ujazd - Opolskie
Kontakt:

A - Koniak - Tomasz

Post autor: Koniak » sobota, 25 cze 2011, 22:04

Witam jestem tu i chcialbym sie przywitac ;)
Więc do rzeczy niedawno kupilem w niemczech mante A szukałem takiej około rok czasu. Z Helmutem sie targowalem jakies 3 godziny i wkoncu moglem leciec po lawete bo zostalem posiadaczem slicznej Manty A ;) ale niestety z silnikiem 1.6s ( pozniej jeszcze o silniku wspomne :p

Zrobiłem pare fotek niestety z slabej jakosci :/ mam nadzieje ze takie wystarcza jak narazie ;)

Wiec dzien w którym ją kupiłem nawet ładna ;)

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Koniak
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 125
Rejestracja: sobota, 25 cze 2011, 18:51
Imię:
Lokalizacja: Ujazd - Opolskie
Kontakt:

Post autor: Koniak » sobota, 25 cze 2011, 22:18

Sory ze nabijam sobie posty ale musialem sprawdzic czy zdjecia beda widoczne ;)

gdy sie tylko wyspałem nawet dobrze sniadania nie zjadlem tylko dalem sie do pracy :p

Obrazek

srodek był taki jak widzicie no moze troche wiecej syfu miedzy innymi zegar tapicera kable itd itd mozna sobie wyobrazic :/

Obrazek
Na zdjęciach nie bybło widac faktycznego stanu dachu tzn materialu i niestety musialem go zerwac.

Obrazek
To już chyba dzien trzeci sam nie wiem.

Obrazek
Obrazek

Na zdjeciach widac co zrobiłem.Zostało mi tylko sciagnac zawieszenie most i moge zawies fure do piaskowania ;)
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2676
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » sobota, 25 cze 2011, 22:27

no fajnie...............
a czemu narzekasz na 1.6 ?
Awatar użytkownika
Koniak
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 125
Rejestracja: sobota, 25 cze 2011, 18:51
Imię:
Lokalizacja: Ujazd - Opolskie
Kontakt:

Post autor: Koniak » sobota, 25 cze 2011, 22:34

MarcinD. pisze:no fajnie...............
a czemu narzekasz na 1.6 ?
Chciałbym poprostu cos mocniejszego.Wiem że SWAP w takim aucie to grzech ale to by była jedyna zmiana której dokonam.

Myślałem nad 2,0 16V C20XE ale martwie sie co ze skrzynia mostem i wałem.
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2676
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » niedziela, 26 cze 2011, 09:23

ehhh

poczytaj po forum.............różne tematy, powyciągaj wnioski.

manta to nigdy nie będzie mustang.

Zostaw cih`a, tylko zrób go odpowiednio - a zapewniam Cię że frajdy z niego będziesz miał sporo.
Awatar użytkownika
czarek
[']
[']
Posty: 2271
Rejestracja: niedziela, 12 wrz 2004, 21:21
Imię:
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: czarek » niedziela, 26 cze 2011, 11:13

Fajne podejście... od razu na kawałki a nie jakieś lepienie... z fotek za wiele nie widać ale wydaje się być w całkiem niezłym stanie...
Popieram Marcina D. zawsze możesz dłubnąć poczciwego CIH-a i mieć nawet nieco więcej "kucyków" niż te 150 z DOHC ew. zapodać 2,4 CIH 125ps i nic nie dłubać...
Obrazek
ŻABA I i ŻABA II = Mantzel Evo 2 sztuki...
Awatar użytkownika
ŁyQ
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 458
Rejestracja: sobota, 05 kwie 2008, 19:18
Imię:
Lokalizacja: Strzelno
Kontakt:

Post autor: ŁyQ » niedziela, 26 cze 2011, 11:50

Cześć! Stan faktycznie bardzo dobry, życzę powodzenia i samozaparcia przy odbudowie, a co do silnika to zgadzam się z kolegami wyżej, "...Niech CIH będzie z nami wszystkimi." :D
MANTA B GT/E 2.0S 1982r.
"Bo czerwone są szybsze..."
Awatar użytkownika
Koniak
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 125
Rejestracja: sobota, 25 cze 2011, 18:51
Imię:
Lokalizacja: Ujazd - Opolskie
Kontakt:

Post autor: Koniak » niedziela, 26 cze 2011, 12:06

Witam wszystkich
Na zdjeciach faktycznie nie widac do konca stanu budy bo niestety moj SE x8 nie robi za ladnych zdjec :/

Jak narazie bez piaskowania znalazlem te oto miejsca ktore musze zrobić :

podłużnica x2 mniejwiecej od srodka silnika do polowy skrzyni
belka trzymająca drzwi od kierowcy ( zawiasy nie maja sie grze trzymać)
lewy próg całkowicie do wymiany nie ma sensu łatać
dziura pod pedalem sprzęgła o wielkosci około20cm
skrzynka na aku jedno wielkie sito
drobne reperaturki pod siedzeniami
lewy przedni blotnik tzn karoseria pod blotnikiem do lekkiej poprawki

Po piaskowaniu bedzie pewnei wiecej ale mysle ze jak na ten rok to stan lepszy od jakiegos opla z lat 90+
Awatar użytkownika
Koniak
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 125
Rejestracja: sobota, 25 cze 2011, 18:51
Imię:
Lokalizacja: Ujazd - Opolskie
Kontakt:

Post autor: Koniak » niedziela, 26 cze 2011, 13:58

Next foty ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
To jest oryginalny korek do wlewu?
Awatar użytkownika
Koniak
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 125
Rejestracja: sobota, 25 cze 2011, 18:51
Imię:
Lokalizacja: Ujazd - Opolskie
Kontakt:

Post autor: Koniak » niedziela, 26 cze 2011, 14:00

Obrazek
MarcinD.
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 2676
Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
Imię:
Lokalizacja: Sulejooveck
Kontakt:

Post autor: MarcinD. » niedziela, 26 cze 2011, 16:58

wszystko jest do uratowania, ale proszę używaj gotowych reperatur bo mało już w polsce starej daty blacharzy co potrafią odwzorować nieistniejące elementy.
Trochę to sito na słupkach drzwiowych martwi, niektórzy na tym forum takie sztuki cieli na części.
Czekamy na dalsze foto z remontu.
arek_lorek
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 60
Rejestracja: niedziela, 05 gru 2010, 22:37
Imię:
Lokalizacja: Polska :)

Post autor: arek_lorek » niedziela, 26 cze 2011, 17:24

Widzę że masz jeszcze większe ,,sito'' niż ja miałem. Zgadzam się z kolegą. Mało jest prawdziwych blacharzy. Ale jak byś potrzebował coś dorobić to daj znać. Ja nie kupowałem żadnych reperaturek i jest bardzo dobrze. Niektórzy mają jeszcze fach w rękach. :)

pozdrawiam i życzę cierpliwości
Live Fast
Die Fun
Awatar użytkownika
Adaśko
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1466
Rejestracja: piątek, 04 lut 2005, 23:57
Imię: Adam
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Adaśko » niedziela, 26 cze 2011, 17:34

Sam widzisz, że przed zmianą silnika masz jeszcze dłuuugą drogę przed sobą. Życzę powodzenia oraz dobrego blacharza - niepartacza.
Obrazek

Brakuje mi braku rdzy...
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4424
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Post autor: magic » niedziela, 26 cze 2011, 19:39

No tak... Myślenie o silniku to chyba ostatnia rzecz jaka powinna Cię w tym momencie frapować. Manta jest standardowo skorodowana, jednak niektórzy z tego forum odnowili takie zwłoki.
Pozdrawiam i powodzenia w pracach.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Awatar użytkownika
skwarek
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 621
Rejestracja: środa, 13 lut 2008, 19:25
Imię:
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: skwarek » niedziela, 26 cze 2011, 20:32

z zewnątrz wyglądała w miarę, ale jak zacząłeś rozbierać ukazał się prawdziwy opel :)
zrobisz bude, porządnie hamulce i zawieszenie i już nie wspomnisz innego silnika niż CIH.
ODPOWIEDZ