B CC - Marcin B CC 1979

Tu znajdziesz zdjęcia naszych Mant! Ty również możesz zaprezentować swoją Mantę niezależnie od jej stanu.

Moderatorzy: dziad1, YAQB

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
B CC 1979
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1680
Rejestracja: środa, 18 lut 2004, 19:34
Imię: Marcin
Lokalizacja: AUGUSTÓW!
Kontakt:

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: B CC 1979 » poniedziałek, 06 mar 2017, 19:24

Auto było nawet w lokalnych mediach...
8.jpg
8.jpg (43.64 KiB) Przejrzano 4147 razy


Później... :roll: :| :? :shock:
9.jpg
9.jpg (73.55 KiB) Przejrzano 4147 razy
10.jpg
10.jpg (42.86 KiB) Przejrzano 4147 razy
Opel Manta B CC 1979
Awatar użytkownika
B CC 1979
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1680
Rejestracja: środa, 18 lut 2004, 19:34
Imię: Marcin
Lokalizacja: AUGUSTÓW!
Kontakt:

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: B CC 1979 » poniedziałek, 06 mar 2017, 19:35

Jak widać w poprzednim poście auto zakończyło sezon dość boleśnie - po zaledwie 77km...

Plany na 2017r.
Zamontować samoregulatory.

Chłodnica oleju?
a2.jpg
a1.jpg
Uporządkować pod maską.
Kostka stacyjki.
i wiele innych.
Opel Manta B CC 1979
Awatar użytkownika
B CC 1979
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1680
Rejestracja: środa, 18 lut 2004, 19:34
Imię: Marcin
Lokalizacja: AUGUSTÓW!
Kontakt:

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: B CC 1979 » poniedziałek, 06 mar 2017, 19:39

Obiecałem też komuś zdjęcia podciągów lewarka...
p1.jpg
I jeszcze kilka szczegółów.
p2.jpg
p7.jpg
Opel Manta B CC 1979
Awatar użytkownika
B CC 1979
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1680
Rejestracja: środa, 18 lut 2004, 19:34
Imię: Marcin
Lokalizacja: AUGUSTÓW!
Kontakt:

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: B CC 1979 » poniedziałek, 06 mar 2017, 19:52

Wygląd obecny - z juz naprawionym kołem.
11.jpg
13.jpg
14.jpg
Opel Manta B CC 1979
Awatar użytkownika
B CC 1979
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1680
Rejestracja: środa, 18 lut 2004, 19:34
Imię: Marcin
Lokalizacja: AUGUSTÓW!
Kontakt:

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: B CC 1979 » piątek, 10 mar 2017, 12:23

Drobne zakupy :wink:
Zp.jpg
Zp.jpg (207.31 KiB) Przejrzano 4104 razy
Opel Manta B CC 1979
Awatar użytkownika
B CC 1979
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1680
Rejestracja: środa, 18 lut 2004, 19:34
Imię: Marcin
Lokalizacja: AUGUSTÓW!
Kontakt:

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: B CC 1979 » wtorek, 28 mar 2017, 17:42

Drobne porządki pod maską.
a.jpg
a.jpg (43.85 KiB) Przejrzano 4017 razy
b.jpg
b.jpg (47.63 KiB) Przejrzano 4017 razy
Hydraulika z pod maski zniknie, czekam na zamiennik z nierdzewki.
Korektor siły hamowania jest obrócony, ale wróci na swoje miejsce.
Aparat zapłonowy też do wymiany na właściwy.
Opel Manta B CC 1979
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4426
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: magic » piątek, 31 mar 2017, 15:51

ładnie, ale można więcej to pogrupować...

jaka hydraulika?
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Awatar użytkownika
Adaśko
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1466
Rejestracja: piątek, 04 lut 2005, 23:57
Imię: Adam
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: Adaśko » piątek, 31 mar 2017, 16:31

Pewnie popychacze.

A z tymi kablami to rzeczywiście mogłeś się bardziej postarać, za grosz ładu :)
Obrazek

Brakuje mi braku rdzy...
Awatar użytkownika
bartex1972
Swój człek :)
Swój człek :)
Posty: 462
Rejestracja: niedziela, 05 paź 2008, 13:01
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: bartex1972 » piątek, 31 mar 2017, 21:17

Trojnik na weżu wodnym to.hydraulika :D
Manta a 2,2
Corsa 2.0 gt
Ascona b ////////................ progres 45%
Awatar użytkownika
B CC 1979
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1680
Rejestracja: środa, 18 lut 2004, 19:34
Imię: Marcin
Lokalizacja: AUGUSTÓW!
Kontakt:

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: B CC 1979 » niedziela, 09 kwie 2017, 19:41

Małe modyfikacje spowalniaczy tylnych.
1.jpg
1.jpg (42.42 KiB) Przejrzano 3881 razy

Błąd montażowy - ale o tym później.
2.jpg
2.jpg (48.87 KiB) Przejrzano 3881 razy
3.jpg
3.jpg (47.39 KiB) Przejrzano 3881 razy
Opel Manta B CC 1979
Awatar użytkownika
B CC 1979
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1680
Rejestracja: środa, 18 lut 2004, 19:34
Imię: Marcin
Lokalizacja: AUGUSTÓW!
Kontakt:

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: B CC 1979 » niedziela, 09 kwie 2017, 19:47

Jak już wcześniej pisałem jest pewien błąd montażowy!!
4.jpg
4.jpg (46.09 KiB) Przejrzano 3881 razy
Tu widać doskonale co jest tym błędem.
Należy obrócić ten pionowy dystansowy element o 180*
Dodatkowo należy sprawdzić czy po obróceniu nie koliduje z blaszka nakręcającą...
W moim przypadku w prawym bębnie po mocnym zapieciu ręcznego obie blaszki "sie gryzą" i samoregulator sie odkręca...
Należy podciąć blaszkę/element dystansowy na samoregulatorze o około 2mm, od strony blaszki "nakręcającej".
5.jpg
5.jpg (23.04 KiB) Przejrzano 3881 razy

Lista części
6.jpg
6.jpg (36.14 KiB) Przejrzano 3881 razy
Opel Manta B CC 1979
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: ROBERT » poniedziałek, 10 kwie 2017, 09:25

Płaska blaszka, która przychodzi w śrubę samoregulatora powinna opierać się płaską powierzchnią o tarczę kotwiczną, a ta trójkątna, która ciągnie to kółko zębate napinające powinna być tak w połowie, a nie ledwo na brzegu i ledwo co zahaczać to kółko, to fotka ode mnie z lanosa, a jak znajdę na dysku, wrzucę z Manty:
Obrazek
ROBERT.

Obrazek
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: ROBERT » poniedziałek, 10 kwie 2017, 09:45

ROBERT pisze:Płaska blaszka, która przychodzi w śrubę samoregulatora powinna opierać się płaską powierzchnią o tarczę kotwiczną, a ta trójkątna, która ciągnie to kółko zębate napinające powinna być tak w połowie, a nie ledwo na brzegu i ledwo co zahaczać to kółko, to fotka ode mnie z lanosa, a jak znajdę na dysku, wrzucę z Manty:
Obrazek
Z innej perspektywy- blaszka z śruby rozpieraka:
Obrazek
ROBERT.

Obrazek
Awatar użytkownika
magic
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 4426
Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
Imię:
Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: magic » poniedziałek, 10 kwie 2017, 10:10

rzeczywiście, z obecnie dostępnymi częściami jest jakiś problem, też miałem z tym jakieś problemy, do tego stopnia, że rozważałem powrót do ręcznej regulacji ( jednak po demontażu tech śrub regulacyjnych nie było to możliwe).

u mnie zadziałało to w końcu, ale też za pomocą książek do rekorda i lanosa.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
Awatar użytkownika
ROBERT
Znawca Manciarstwa :)
Znawca Manciarstwa :)
Posty: 1484
Rejestracja: piątek, 14 gru 2007, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Silesia

Re: B CC - Marcin B CC 1979

Post autor: ROBERT » poniedziałek, 10 kwie 2017, 12:10

magic pisze:rzeczywiście, z obecnie dostępnymi częściami jest jakiś problem, też miałem z tym jakieś problemy, do tego stopnia, że rozważałem powrót do ręcznej regulacji ( jednak po demontażu tech śrub regulacyjnych nie było to możliwe).

u mnie zadziałało to w końcu, ale też za pomocą książek do rekorda i lanosa.
Zależy, jakie kupisz. Z jakością i dokładnością wykonania większość to porażka.
Kiedyś dorwałem za grosze 2 komplety sprężyn, rozpieraków i zabezpieczeń (tych, które trzymają szczęki do tarcz kotwicznych) i to ori ATE. Leżały i czekały.
Przydały się właśnie do lanosa.
3 różne komplety zabezpieczeń do lanka kupiłem i wszystkie 3 poszły do śmieci- ani tego zapiąć, ani wypiąć, co za niechlujstwo w wykonaniu.
Założyłem te z ATE i miodzio.
A co do tych rozpieraków- jak składam, mierzę średnicę bębna i rozkręcam rozpierak poniżej wymiaru, później zakładam bęben. Jak obciera, trochę skręcam rozpierak.
Później już działa bez problemu.
Jak zostawisz skręcony, trochę czasu mija, zanim się sam ustawi, więc tak jest prościej.
Przynajmniej dla mnie.
ROBERT.

Obrazek
ODPOWIEDZ