Mozna, oprocz felg.Moćk pisze:No i fajniea można komentować aspekty estetyczne, czy mija się to z celem?
B - MCGREGOR - Konrad
- mcgregor
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 838
- Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:27
- Imię:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: B - MCGREGOR - Konrad
MRT
- magic
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 4426
- Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
- Imię:
- Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.
Re: B - MCGREGOR - Konrad
mam parę pytań:
1. widać prak przepływomierza- na czym zatem jest wtrysk ( pewnie jakiś megasquirt czy coś), skoro pozostał standardowy moduł zapłonu?
2. Tak mały filtr powietrza wystarcza? wydaje sie mniejszy niż oryginał ( wiem że mają niższe opory)
3. Czy możesz pokazać zdjęcie z drugiej strony silnika? Widzę że wtyczka do wentylatora nawiewu jest nieoryginalna. Jak sobie z tym poradziłeś?
4. Czujnik temperatury silnika na wlocie do chłodnicy jest z poloneza? Na ile stopni Celc. ?
1. widać prak przepływomierza- na czym zatem jest wtrysk ( pewnie jakiś megasquirt czy coś), skoro pozostał standardowy moduł zapłonu?
2. Tak mały filtr powietrza wystarcza? wydaje sie mniejszy niż oryginał ( wiem że mają niższe opory)
3. Czy możesz pokazać zdjęcie z drugiej strony silnika? Widzę że wtyczka do wentylatora nawiewu jest nieoryginalna. Jak sobie z tym poradziłeś?
4. Czujnik temperatury silnika na wlocie do chłodnicy jest z poloneza? Na ile stopni Celc. ?
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
- Moćk
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 917
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 13:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Re: B - MCGREGOR - Konrad
O felgach nawet nie chciałem napisać, ale 2 inne rzeczy, które by mnie wizualnie draznily, gdybym jeździł tą Mantą:mcgregor pisze:Mozna, oprocz felg.Moćk pisze:No i fajniea można komentować aspekty estetyczne, czy mija się to z celem?
1) tylny zderzak z lewej strony jest brzydko podwinięty ku górze
2) szyberdach jest brzydko zaklejony. Pokombinowalbym z jakąś dużą naklejką na dach, może np logo Opla, coś w tym stylu

Lemming of the BDA
- Moćk
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 917
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 13:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Re: B - MCGREGOR - Konrad
A poza tym nie mogę się doczekać i posłuchać jak Manta jeździ w tym zestawie 

Lemming of the BDA
- mcgregor
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 838
- Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:27
- Imię:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: B - MCGREGOR - Konrad
Wszystko po kolei. Felgi do jazdy do schmidt 15", a borbety to tylko dojazdówki i nie mam hajsu na wymianę estetyczną.O felgach nawet nie chciałem napisać, ale 2 inne rzeczy, które by mnie wizualnie draznily, gdybym jeździł tą Mantą:
1) tylny zderzak z lewej strony jest brzydko podwinięty ku górze
2) szyberdach jest brzydko zaklejony. Pokombinowalbym z jakąś dużą naklejką na dach, może np logo Opla, coś w tym stylu
W naklejkę pewnie zainwestuję

MRT
- bartex1972
- Swój człek :)
- Posty: 462
- Rejestracja: niedziela, 05 paź 2008, 13:01
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Kraśnik
- Kontakt:
Re: B - MCGREGOR - Konrad
Magic teraz trochę nowsze układy sterują silnikiem niz zabytkowy jetronicmagic pisze:mam parę pytań:
1. widać prak przepływomierza- na czym zatem jest wtrysk ( pewnie jakiś megasquirt czy coś), skoro pozostał standardowy moduł zapłonu?
2. Tak mały filtr powietrza wystarcza? wydaje sie mniejszy niż oryginał ( wiem że mają niższe opory)
3. Czy możesz pokazać zdjęcie z drugiej strony silnika? Widzę że wtyczka do wentylatora nawiewu jest nieoryginalna. Jak sobie z tym poradziłeś?
4. Czujnik temperatury silnika na wlocie do chłodnicy jest z poloneza? Na ile stopni Celc. ?

Konrad daj więcej szczegółów co tam siedzi albo jakis wykres z hamowni warto było wrocic do ciha? Cały czas szukam powodów że warto pakować hajs w ten silnik.
Pewnie się nie przyzna... Ściganty tak mają



Manta a 2,2
Corsa 2.0 gt
Ascona b ////////................ progres 45%
Corsa 2.0 gt
Ascona b ////////................ progres 45%
- magic
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 4426
- Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
- Imię:
- Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.
Re: B - MCGREGOR - Konrad
a to ja doskonale wiem, czym teraz steruje sie silnikami. Brak przepływki to nawet u mnie wystąpi kiedyś.bartex1972 pisze: Magic teraz trochę nowsze układy sterują silnikiem niz zabytkowy jetronicmożna dobrac własne czujniki wyrzucic co zbedne pogmerac w ustawieniach, tutaj pewnie siedzi mapsensor zamiast przepływki i dostrojony jakims detem, megasquirt to raczej przerost formy nad trescią przy takim silniku szczególnie wolnossacym..
Pewnie się nie przyzna... Ściganty tak mająRozmawiałem pare razy ze Stecem nigdy mi nic nie powiedział
ale plan na Mante ma zobaczymy co złoży
NIe chcę gdybać, tylko zapytałem co tam jest- bo co tam może być to przypuszczam..,
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
- mcgregor
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 838
- Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:27
- Imię:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: B - MCGREGOR - Konrad
Hej,
Wszystkim steruje haltech z lat 90-tych bazujac na podstawowych czujnikach.
Czy warto? Ja po kilkunastu latach dojrzalem do tego i wiem, ze jest potencjal, ktorym da sie wygrywac cih-em.
Nie jest to tania opcja, ale oryginal jest czescia wiekszego planu, jaki mam.
Wszystkim steruje haltech z lat 90-tych bazujac na podstawowych czujnikach.
Czy warto? Ja po kilkunastu latach dojrzalem do tego i wiem, ze jest potencjal, ktorym da sie wygrywac cih-em.
Nie jest to tania opcja, ale oryginal jest czescia wiekszego planu, jaki mam.
MRT
- Adaśko
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 1466
- Rejestracja: piątek, 04 lut 2005, 23:57
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
Re: B - MCGREGOR - Konrad
I to jest słuszna droga. Myślałem, że w życiu nie zobaczę CIHa pod maską Twojego samochodu.

Brakuje mi braku rdzy...
- baro
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 529
- Rejestracja: wtorek, 11 lis 2014, 21:43
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Zakrzow/malopolskie
Re: B - MCGREGOR - Konrad
fajny garaż
taki piętrowy
ta fura zaskakuje 



- magic
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 4426
- Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:53
- Imię:
- Lokalizacja: teraz Śląsk. Bujaków.
Re: B - MCGREGOR - Konrad
byłem kiedyś na tym parkingu, ale Ciebie tam nie było.
Manta się nie psuje, tylko jak każdy sportowy wóz wymaga drogich i częstych serwisów.
-
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 2677
- Rejestracja: czwartek, 19 cze 2003, 10:11
- Imię:
- Lokalizacja: Sulejooveck
- Kontakt:
Re: B - MCGREGOR - Konrad
no i co tam złego się wydarzyło...... ? 

Never believe the guy next to you at Esso bar, when he's talking about his 160hp 2.2E "by little tricks".
Harri Salminen
Harri Salminen
- baro
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 529
- Rejestracja: wtorek, 11 lis 2014, 21:43
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Zakrzow/malopolskie
Re: B - MCGREGOR - Konrad
No właśnie co z tą awarią podobno z ostatniego CaC był powrót na lince fejsbuki tak mówiły 

- mcgregor
- Znawca Manciarstwa :)
- Posty: 838
- Rejestracja: piątek, 20 cze 2003, 11:27
- Imię:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: B - MCGREGOR - Konrad
Silnik nie wytrzymal.
Na nowy sezon planujemy z chlopakami zmiane klasy pojemnosciowej.
Na nowy sezon planujemy z chlopakami zmiane klasy pojemnosciowej.

MRT