Bartek, to nie tak. Układ jest cały wypełniony płynem i każdy ruch tłoczka pompy powoduje natychmiast ruch tłoczka zacisku.bartex1972 pisze:Wieksze zaciski to i większą pompa tez miałem ten problem nie hamowało od początku tylko z połowy bo zanim pompa wtłoczy płyn to jej schodzi, jaki tłoczek masz w pompie
liczy się stosunek średnicy tłoczka pompy do tłoków zacisku ( a tak naprawdę o pole powierzchni), a różnica w skokach wynika z różnicy objętości przepompowanego płynu. Im większa róznica w średnicach tłoków ( pompy i zacisku) tym większa siła zaciskająca klocki.
nie można sobie od tak tym manipulować, jeśli wcześniej tego nie przemyślisz.
wcześniej miał zacisk dwutłoczkowy- sumarycznie duża powierzchnia więc też duża siła. Ale też duże przesunięcie tłoka pompy= duży skok pedału.
Obecnie ma mniejszą powieszchnię zacisku, więc skok powinien być mniejszy. Jeśli tak nie jest, to znaczy że coś poszło nie tak.